پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 11 ارديبهشت 1395
بازدید : 127
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بین دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در مناطق عملیاتی جنوب گفت: ماموریت اصلی ما دفاعی امنیتی است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش که در بین دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کرده بود ضمن تشریح صحنه هایی از عملیات بیت المقدس گفت: برگزاری اردوهای میدانی هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی فرصت ارزشمندی است تا دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش با عملیات ها و حماسه های دوران دفاع مقدس آشنایی کامل تری پیدا کنند.

امیر حیدری افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردوها این است که شما عزیزان بتوانید در آینده، امنیت دفاعی کشورمان را تامین کنید؛ زیرا ماموریت اصلی ما دفاعی امنیتی است.

وی در پایان افزود: با تلاش فرماندهان، مسئولان، روحانیون، پیشکسوتان و روایان دفاع مقدس که برنامه ریزی و برگزاری اردوهای معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی را انجام می دهند؛ ما سعی داریم تا شرایطی را فراهم کنیم که شما افسران جوان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بهره گیری از تجارب گذشته، بتوانید به خوبی سکانداران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران باشید.




:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: