پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرعت ویندوز را بالا ببرید
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 111
نویسنده : علی

 آموزش کامپیوتر, افزونه‌های مرورگر

یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بدافزارها هستند

 

ویندوز در گذر زمان کمی کند می‌شود؛ این نظری است که بسیاری از کاربران ویندوز با مقایسه سرعت عمل کار ویندوز در روزهای اول نصب سیستم‌ عامل و عملکرد آن بعد از گذشت زمانی نسبتا طولانی به آن رسیده‌اند.

 

می‌توان با انجام چند کار کوچک، سرعت را به سیستم‌عامل بازگرداند:

 


:: برچسب‌ها: سرعت ، ویندوز ، دماوند ,



پاسخ‌های سریع اختصاصی در ساعت هوشمند
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 117
نویسنده : علی

 اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه, اپلیکیشن موبایل

اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه

 

ساعت هوشمند گلکسی گیر اس2 (Gear S2) از امکانات متعددی پشتیبانی می‌کند که یکی از آنها پاسخ‌های فوری است که کاربر را قادر می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پاسخ به پیام‌ها یا ایمیل‌های دریافتی، آنها را ارسال کند.

 

این پاسخ‌ها به‌طور پیش‌فرض متونی بسیار عمومی است و شاید برخی کاربران قصد داشته باشند بعضی از این متون را حذف یا متن‌های دیگری را به فهرست پاسخ‌های سریع خود اضافه کنند. چنانچه شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید و یک گلکسی گیر اس 2 در اختیار دارید، می‌توانید از روش زیر برای انجام این کار کمک بگیرید:


:: برچسب‌ها: ساعت هوشمند ، دماوند ,



بازدید : 111
نویسنده : علی

 

تبلت,تبلت بریل,تبلتی برای نابینایان

با دستگاه‌هایی که تنها یک خط بریل دارند نمی‌توان مطالب مختلفی را نشان داد

 

تبلت بریل برای نابینایان ساخته شد
محققان دانشگاه میشیگان به تازگی از تبلتی رونمایی کردند که قابلیت نمایش خط بریل را دارد. این تبلت صفحه‌ای برآمده و بزرگ دارد که افراد نابینا یا کم‌بینا به راحتی می‌توانند با کمک آن مطالب مورد علاقه خود را مطالعه کنند. محققان دانشگاه میشیگان در حال کار روی نسخه جدیدی از این تبلت هستند که بتواند نمودار و حتی عکس را هم با خط بریل نمایش دهد تا این افراد مطالب غیرنوشتاری را نیز بخوانند.

 

با دستگاه‌هایی که تنها یک خط بریل دارند نمی‌توان مطالب مختلفی را نشان داد اما با دستگاه‌های چند خط و تمام صفحه می‌شود به نمودار هم فکر کرد. نکته مهم در این دستگاه‌ها قیمت بسیار بالای آنها است. برای مثال یک دستگاه تک‌خط بریل بین 3 تا 5 هزار دلار قیمت دارد و قیمت یک دستگاه تمام صفحه بریل به 55 هزار دلار می‌رسد.


:: برچسب‌ها: تبلت ، دماوند ,



دعاهای وقت بیرون آمدن از منزل
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 149
نویسنده : علی

 دعای بیرون رفتن از خانه

اسلام براى ورود به منزل و خروج از آن آداب مهمى دارد كه رعايت آن بر هر فردی لازم است

 

اسلام براى ورود به منزل و خروج از آن آداب مهمى دارد كه رعايت آن آداب بر هر فرد مسلمانى لازم است .

چند دعایی كه هنگام بيرون ‏آمدن از خانه خوانده می شود

 


:: برچسب‌ها: دعا ، دماوند ,



صفات و كرامات امام حسن عسكرى (ع)
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 148
نویسنده : علی

 امام حسن عسكرى (ع),کرامات امام حسن عسكرى (ع),صفات امام حسن عسكرى (ع)

دوران امامت امام حسن عسکری(ع) 6 سال به طول انجامید

 

امام حسن عسکری علیه السلام

یازدهمین پیشوای متقیان، امام حسن عسکری علیه السلام در سال 232 ه. ق چشم به جهان گشود. پدرش امام دهم، حضرت هادی علیه السلام و مادرش بانویی پارسا و شایسته به نام حدیثه است که برخی از او با نام سوسن یاد کرده اند. از آن جایی که امام حسن علیه السلامبه دستور خلیفه عباسی در سامرا در محله عسکر سکونت اجباری داشتند «عسکری» نامیده می شود. از مشهورترین القاب امام حسن عسکری(ع) نقی و زکی و کنیه اش ابومحمد است. امام حسن عسکری(ع) 22 ساله بود که پدر ارجمندش به شهادت رسید. مدت امامتش شش سال و عمر شریفش 28 سال بود و در سال 260 ه. ق به شهادت رسید و در خانه خود در شهر سامرا کنار مرقد پدر بزرگوارش به خاک سپرده شد.


:: برچسب‌ها: امام حسن عسگری ، دماوند ,



یا صاحب الزمان
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 175
نویسنده : علی

 افسران - یا صاحب الزمان


:: برچسب‌ها: امام زمان ، دماوند ,



فرهنگ یعنی ......
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 98
نویسنده : علی

 افسران - فرهنگ یعنی 8......


:: برچسب‌ها: فرهنگ ، دماوند ,



بازدید : 109
نویسنده : علی

 

بیست و دومین همایش سرانگشتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال سرق نزاجا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در مشهد برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این همایش گفت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیر مجموعه خود داشته باشد و سعی در برطرف کردن مشکلات کرده و کسب جایگاه فرماندهی، او را مغرور نکرده و از هدف خود که خدمت است، دور نکند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان همچنین در زمینه تهدید در فضای جنگ های نیابتی گفت: ما به عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم و تهدید امروز مقابله با گروه‌ک های تکفیری است که دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف آنها ضربه زدن به اسلام است.

فرمانده نیروی زمینی گفت: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند چرا که دشمن از طرق مختلف از جمله مطالب غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی جوانان ما را هدف قرار داده است پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم .


:: برچسب‌ها: نزاجا ، دماوند ,



جاویدالاثر احمد متوسلیان
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 132
نویسنده : علی

 افسران - جاویدالاثر احمد متوسلیان


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



29 دی سالروز شهادت محمود رضا
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

 افسران - 29 دی سالروز شهادت محمود رضا


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



عکس/ جوان ترین شهید «مدافع حرم» اهواز
نوشته شده در شنبه 26 دی 1394
بازدید : 113
نویسنده : علی

 افسران - عکس/ جوان ترین شهید «مدافع حرم» اهواز


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



دلم هواشو کرده
نوشته شده در شنبه 26 دی 1394
بازدید : 169
نویسنده : علی

 

افسران - دلم هواشو کرده

 


:: برچسب‌ها: امام رضا، دماوند ,



بدون شرح@
نوشته شده در شنبه 26 دی 1394
بازدید : 116
نویسنده : علی

 افسران - بدون شرح@


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



بازدید : 124
نویسنده : علی

 

امیر سرلشگر عطاءا... صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک بازدید کرد.

سرلشگر صالحی با حضور در مرکز آموزش درجه داری اراک ضمن حضور در جمع فرماندهان و کارکنان  از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله کلاس های آموزش هنرآموزان بازدید به عمل آورد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 117
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد، بلکه باید به اهداف شان تمرکز کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکزآموزش 08 شهید ابراهیم نوری شهرستان خاش بیان کرد.

وی در جمع کارکنان و سربازان این مرکز به تشریح سابقه سیاه سیاستمداران آمریکا در ضربه زدن به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران سپس دشمن شناسی، وحدت و مبارزه هوشمندانه و بی وقفه با دشمنان و اهداف پلیدشان را لازمه پیروزی و غلبه بر توطئه آنان و بدخواهان نظام دانست و افزود: هرگز نباید بر لبخند دشمنان خوشحالی کرد و امیدوار شد بلکه باید به اهداف دشمنان تمرکز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس به موضوع تذکر و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به خطر نفوذ دشمن و استکبار از منظر برجام و پسا برجام اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در طول مذاکرات بیش از 70 مرتبه این خطر را گوشزد نمودند چرا که هدف دشمن در دوران پسا برجام، یقیناً نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در این زمینه افزود: یکی از مقاصد مهم دشمنان که باید بسیار مراقب آن باشیم، نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است. یعنی دشمنان می خواهند باورهای اسلامی و انقلابی مردم، مسئولین و بویژه جوانان ما را تغییر دهند و آنان را نسبت به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ایجاد اختلاف بین دولت و ملت، فاصله گرفتن نسل جدید از ارزش های انقلاب و ایجاد دو دستگی در ایران اسلامی را از دیگر راه های نفوذ دشمن به کشور عنوان و تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان باید توطئه های آنان را به خوبی بشناسیم، روحیه انقلابی را در خود تقویت کنیم و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و با بیان اینکه باید به کسانی رأی بدهیم که عاشق خدمت به نظام و تابع ولایت فقیه هستند، تأکید کرد: دشمنان تلاش می کنند با نفوذ خود، افرادی را به مجلس بفرستند که در مسیر خواسته هایشان بطور مستقیم و غیر مستقیم تأثیرگذار باشند.

وی در پایان با بیان اینکه توجه به خط امام راحل امروز با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب تحقق پیدا می کند، افزود: باید هوشیار باشیم تا افرادی به مجلس بروند که به مردم و شهدا خیانت نکنند.

گفتنی است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید خود از مناطق جنوب شرق کشور با حضور در جمع کارکنان و سربازان تیپ 288 خاش و 388 ایرانشهر ضمن سخنرانی، صندوق قرض الحسنه و باشگاه ورزشی این اماکن را نیز افتتاح کرد.


:: برچسب‌ها: عقیدتی ، آجا ، دماوند ,



بازدید : 141
نویسنده : علی

 افسران - واقعیت ماجرای تهدید نظامی عربستان با انتشار تصویر حمله به برج میلاد +عکس

جزئیات در لینک زیر
atraknews.com/new.as 


:: برچسب‌ها: داعش ، دماوند ,



تصاویر جدید از حملات داعش در اندونزی
نوشته شده در شنبه 26 دی 1394
بازدید : 144
نویسنده : علی

 افسران - تصاویر جدید از حملات داعش در اندونزی

تصاویر بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as 

 


:: برچسب‌ها: داعش ، دماوند ,



بازدید : 130
نویسنده : علی

 افسران - "سپاه پاسداران" چگونه "اوباما" را تحقیر کرد؟

جزئیات بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as 


:: برچسب‌ها: سپاه ، دماوند ,



«سیاحِ» آسمان از «آبادان»
نوشته شده در شنبه 26 دی 1394
بازدید : 130
نویسنده : علی

 افسران - تصاویر/ «سیاحِ» آسمان از «آبادان»


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



بازدید : 103
نویسنده : علی

افسران -  عکس "زانو زدن سربازان آمریکایی مقابل ایران" جلو چشمشان

 


:: برچسب‌ها: سپاه ، دماوند ,



آموزش ساخت تصاویر متحرک در اندروید
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 149
نویسنده : علی

 ساخت  تصاویر متحرک در اندروید, اپلیکیشن GIF Me Camera

اپلیکیشن ساخت تصاویر متحرک برای اندروید

 

اگر سری به شبکه‌های اجتماعی زده باشید تصاویری را می‌بینید که متحرک هستند اما از صدا برخوردار نیستند و حجمی به‌مراتب کمتر از ویدیو دارند، این تصاویر متحرک با نام GIF خوانده می‌شوند و تقریبا در تمامی شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده هستند. اگر قصد داشته باشید در کامپیوتر یک تصویر GIF بسازید برنامه‌های گوناگون و زیادی وجود دارند که کار موردنظر شما را انجام می‌دهند اما هنگامی‌که صحبت از ساخت این تصاویر در اندروید به میان می‌آید به‌جز استفاده از چند برنامه محدود و پر از مشکلات چاره‌ دیگری باقی نمی‌ماند؛ قرار است در ادامه یک اپلیکیشن خوب برای ساخت تصاویر GIF معرفی کنیم.

 

مرحله 1: در ابتدا اپلیکیشن GIF Me Camera را از گوگل پلی دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب کنید.

 

ساخت تصاویر متحرک, ساخت تصاویر متحرک برای شبکه های اجتماعی

                                                        ساخت تصاویر متحرک برای اندروید

 


:: برچسب‌ها: اندروید ، دماوند ,



5 فناوری برتر در سال 2016
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 158
نویسنده : علی

 سال ۲۰۱۵ با همه‌ی فرازوفرود غول‌های فناوری و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزش رو به اتمام است. در این سال شاهد ارائه‌ی نوآوری‌های حیرت‌انگیز در گوشی و ساعت هوشمند، دوربین دیجیتال، تبلت، لپ‌تاپ، بازی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ... بودیم.  سال ۲۰۱۵ با همه‌ی فرازوفرود غول‌های فناوری و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزش رو به اتمام است. در این سال شاهد ارائه‌ی نوآوری‌های حیرت‌انگیز در گوشی و ساعت هوشمند، دوربین دیجیتال، تبلت، لپ‌تاپ، بازی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ... بودیم. بسیاری از شرکت‌ها محصولات نوآورانه‌ای را برای سال ۲۰۱۶ آماده کرده‌اند. در این بین به ۵ مورد هیجان‌انگیز اشاره می‌کنیم که باید منتظر بود و دید چگونه انقلابی در دنیای مدرن ایجاد خواهند کرد.

اخبار,اخبار گوناگون, 5 فناوری برتر در سال 2016

 


:: برچسب‌ها: فناوری ، دماوند ,



بازدید : 153
نویسنده : علی

 سوژه عکاسی, آموزش عکاسی در پاییز

بهترین و کاربردی ترین نکات برای عکاسی در فصل پاییز

 

نور ملایم آسمان در طول روز، مناظری پر از رنگ ها و عناصر متنوع طبیعت از جمله باد و باران و ریزش برگ ها، همه و همه می‌توانند به هر چه نوستالژیک شدن عکسهای شما کمک کنند. حالا با ما همراه شوید تا نکات مهم و کاربردی را برای عکس برداری در این فصل به شما بگوییم.
همانطور که گفتیم پائیز از آن جمله فصولی است که به دلایل زیادی خوراک عکاسان مبتدی، نیمه حرفه ای و حتی حرفه ست.

 

رنگ ها یکی از عوامل ترغیب هر چه بیشتر افراد به عکس برداری در این فصل هستند که وقتی مناظر طبیعی و حتی خیابان های شهر را می‌آرایند، میتوانند بهترین سوژه ها را برای عکسهای شما رقم بزنند.

 

اما تنها نکته ی تاریک در فصل پائیز برای عکاسان، کوتاه بودن روزهاست و به همین دلیل شما باید توجه کنید از زمان خود حداکثر استفاده بهینه را ببرید. پس با یک برنامه ریزی مناسب و استفاده مؤثر از زمان می‌توانید به اهداف خود در این فصل برسید؛ چه عکاسی و چه کارهای روزانه.


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



(تصاویر) حمله داعش به مخازن نفت لیبی
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 130
نویسنده : علی

 افسران - (تصاویر) حمله داعش به مخازن نفت لیبی


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



نکات انتخاباتی توصیه شده ی مقام معظم رهبری
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 102
نویسنده : علی

 افسران - نکات انتخاباتی توصیه شده ی مقام معظم رهبری


:: برچسب‌ها: انتخابات ، دماوند ,



حجاب نازنین فاطمه خانوم ما
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 127
نویسنده : علی

 افسران - حجاب نازنین فاطمه خانوم ما


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 121
نویسنده : علی

 

ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین المللی صبح امروز یکشنبه در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال جانشین فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان این نیرو قرار گرفت.

فرمانده ناوگروه سی وهفتم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال رسمی از بازگشت این ناو گروه در جمع خبرنگاران گفت: این ناو گروه در مدت ماموریت خود حدود یکهزار و 400 کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت و رهگیری کرد و در این مدت چهار درگیری با دزدان دریایی داشته که دو کشتی تجاری و دو نفتکش از دست دزدان دریایی نجات یافتند.

امیر دریادار رضا عباسی، با اشاره به پنج هزار و 500 مایل دریایی طی شده توسط این ناوگروه، افزود: این ناوگروه که دارای 350 نفر نیرو بود از ناوشکن رزمی جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی تُنب تشکیل می شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور در دریاهای آزاد علاوه بر اینکه نشانه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است، این پیام را نیز دارد که برای برقراری امنیت نیازی به حضور نظامی کشورهای دیگر نیست.

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده از بندرسلاله کشور عمان بازدید داشته و ابلاغ کننده پیام صلح و دوستی ملت و کشور ایران برای مردم آن سرزمین بودیم.

جانشین فرماندهی منطقه یکم نداجا افزود: ناوگروه 38 ارتش جمهوری اسلامی پس از رزمایش ولایت 94 به ماموریت آب های آزاد اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ناوگروه 38 دانشجویی بوده و اهداف آموزشی ، اطلاعاتی و عملیاتی را دنبال خواهد کرد که متشکل از ناو جمهوری اسلامی بوشهر، ناو لاوان و ناوشکن بایندر خواهد بود.


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



بازدید : 93
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت و کمک به کشتی ها در برابر دزدان دریایی در توسعه سیاست خارجی اثر مثبت دارد.

وی که در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هفتم نداجا اعزامی به آب های بین المللی سخن می گفت، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب های بین المللی برای حفظ و برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و همچنین حضور سایر کشورها منتقل کننده پیام صلح و دوستی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: همچنین حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش ها واجلاس های مهم بین المللی در توسعه روابط بین الملل موثر بوده و جایگاه رفیع ایران را نشان می دهد.

وی با تقدیر از فعالیت های ناگروه 37 نداجا در مدت مأموریت خود در آب های آزاد، گفت: ناوگروه 37 به مانند سایر ناوگروه ها با اقتدار، افتخار، سربلند و با موفقیت مأموریت محوله را انجام داد و با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی توانمندی خود را نشان داد.


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



بازدید : 117
نویسنده : علی

 افسران -  پیامک مادر شهید احمدی روشن /تو توافق ها بچه من رو کی بهم برمیگردونین


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 107
نویسنده : علی

 افسران - گفتگوی چند تن از قهرمانان کشور با مقام معظم رهبری


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



کودک سوری
نوشته شده در سه شنبه 22 دی 1394
بازدید : 110
نویسنده : علی

 افسران - کودک سوری


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



مالک اشتر امام ورهبری
نوشته شده در شنبه 19 دی 1394
بازدید : 124
نویسنده : علی

 افسران - مالک اشتر امام ورهبری


:: برچسب‌ها: صیاد ، دماوند ,



بهای سنگین اعدام شیخ نمر
نوشته شده در شنبه 19 دی 1394
بازدید : 133
نویسنده : علی

 افسران - بهای سنگین اعدام شیخ نمر

کاریکاتور/ بهای سنگین اعدام شیخ نمر

www.ammarname.ir/nod 

‫#‏شیخ_نمر‬ ‫#‏لعن_الله_آل_سعود‬ 

عضویت در کانال عمارنامه

/telegram.me/ammarna 


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 94
نویسنده : علی

 افسران - محمد شاه نظری 48 ساله جانباز 70 درصد با وجود نداشتن یک دست به شغل تعویض روغنی مشغول است.

محمد شاه نظری 48 ساله جانباز 70 درصد با وجود نداشتن یک دست به شغل تعویض روغنی مشغول است.


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



شهید شیرودی
نوشته شده در شنبه 19 دی 1394
بازدید : 124
نویسنده : علی

 افسران - شهید شیرودی


:: برچسب‌ها: شهید شیرودی ، دماوند ,



بازدید : 109
نویسنده : علی

 افسران - ☆همه می دانند که خوشتیپ ترین خوشتیپ ها آقاست☆


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



بازدید : 85
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر موسوی در این سفر از سایت راداری خلیج فارس و سامانه موشکی s200  بازدید و میزان آمادگی عملیاتی این منطقه پدافند هوایی را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 103
نویسنده : علی

 افسران - اولین حرف روز من السلام علیک یاابا عبدالله الحسین ashura

رو به شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
بردن نام حسین بن علی میچسبد:

✔چِــقَدر نـام تــو زیبـاس اَبا عَبـــــدالله


:: برچسب‌ها: امام حسین ، دماوند ,



امروز ؛ رزمندگان حشد الشعبی عراق
نوشته شده در شنبه 19 دی 1394
بازدید : 104
نویسنده : علی

 افسران - امروز ؛ رزمندگان حشد الشعبی عراق


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



شهید شیخ نمر
نوشته شده در شنبه 19 دی 1394
بازدید : 96
نویسنده : علی

 افسران - شهید شیخ نمر


:: برچسب‌ها: نمر ، دماوند ,