پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوست واقعی
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 122
نویسنده : علی

 افسران - ܓ✿ دوست واقعی


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 131
نویسنده : علی

 

دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطنت عمان در بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این اجلاس کمیته مشترک دوستی هیات بلندپایه 12 نفره از عمان به ریاست سرتیپ ستاد حمدبن راشد بن سعید البلوشی، معاون عملیات ارتش این کشور حضور یافتند که مورد استقبال گرم سردار دریادار اصغر صالح اصفهانی، معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفتند.

در نخستین دور مذاکرات صورت گرفته در دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی نظامی ایران و عمان دو طرف ابتدا در خصوص اهمیت توسعه روابط راهبردی دو کشور و جایگاه بالای آن در سطح منطقه به لحاظ ژئوپلتیک و ژئو استراتژیک و لزوم توسعه روابط نظامی ـ دفاعی همگام با توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظایر آن تاکید کردند.

در این جلسه همچنین طرفین مروری بر مصوبات اجلاس های قبلی به ویژه اجلاس یازدهم در خصوص همکاری های دریایی، آموزشی ـ فرهنگی و فنی ـ پشتیبانی به عمل آورده و در ادامه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مورد علاقه در خصوص توسعه روابط نظامی ـ دفاعی پرداختند.

این اجلاس که از امروز آغاز شد به مدت چهار روز در تهران ادامه خواهد داشت و در روز چهارشنبه دوم دی ماه با برگزاری رزمایش مشترک دریایی و امضای صورت جلسه نهایی اجلاس دوازدهم به پایان خواهد رسید.

دوازدهمین کمیته مشترک دوستی نظامی ایران و عمان به میزبانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.


:: برچسب‌ها: ایران،عمان،دماوند ,



مراقب جنگهای امروزی باشیم
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 111
نویسنده : علی

 افسران - مراقب جنگهای امروزی باشیم

 


:: برچسب‌ها: رهبری، دماوند ,



بازدید : 115
نویسنده : علی

 

امیرسرتیپ رحیم زاده، معاون طرح و برنامه و امور مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانسته با توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی خود انگیزه های معنوی کارکنان را ارتقا دهد.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا؛ امیرسرتیپ رحیم زاده معاون طرح و برنامه و امور مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشتمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش که در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش بیان کرد: هدف از نامگذاری هفته پژوهش یادآوری اهمیت این موضوع و قدردانی از فعالان این عرصه است چراکه دانایی تنها با تحقیق و پژوهش بدست می آید.

امیرسرتیپ رحیم زاده افزود: هرچه تحقیق و پژوهش پویاتر باشد بخش آموزش نیز توانمندترخواهد شد در واقع پژوهش تضمین کننده پیشرفت و توسعه هر سازمان و مسوولیتی همگانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در جنگ های نیابتی که دشمنان اسلام آنها را با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده اند روحیه نیروها و رزمندگان صحنه نبرد و عملیات مهم و موثرتر از تجهیزات است که در این بین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانسته با توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی خود انگیزه های معنوی کارکنان را ارتقا دهد.

این گزارش حاکیست: امیرسرتیپ دوم پزشک محمدحسین لشگری فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش به فعالیت های علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش اشاره و اظهار داشت: بقای نظام اسلامی و مملکت عزیزمان در گرو فعالیت های پژوهشی و ارتقا سطح علمی است.


:: برچسب‌ها: عقیدتی سیاسی، ارتش، پاتوق رزمجویان ,



بازدید : 116
نویسنده : علی

 

سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان ستاد ارتش با شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد ارتش در شهر مقدس قم به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر لزوم پیاده سازی فرهنگ قرآن در جامعه گفت: خداوند را به سبب همه نعمت هایش مخصوصاً نعمت قرآن شاکریم و قرآن باید در تمامی شهرها، ادارات و سازمان های ما حاکم باشد. لذا باید بیشتر تلاش کنیم تا دل و جان ما با قرآن مانوس شده و هیچ دشمنی توانایی مقابله با ما را نداشته باشد.  اگر حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه توانست در مقابل اسرائیل ایستادگی کند و او را شکست دهد به برکت فرو رفتن قرآن در دل و جان جوانان لبنانی بود.

سید محمد علی آل هاشم تصریح کرد: به برکت وجود امام خمینی(ره) بود که قرآن از مهجوریت خارج شده، به خانه ها و دل مردم کشور آمد و امروزه به یک فرهنگ حاکم در جامعه تبدیل شده است و نوجوان 5 ساله ایرانی حافظ کل قرآن می شود.


:: برچسب‌ها: عقیدتی ، آجا ، دماوند ,



بازدید : 93
نویسنده : علی

 

دکتر ولایتی گفت: ایران به عنوان قطب قدرتمند و محور منطقه‌ای از سوی دوست و دشمن به رسمیت شناخته شده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت روز پژوهش در مراسمی که با همین عنوان برگزار شده بود با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه این نیرو به بررسی تحولات منطقه پرداخت.

دکتر ولایتی با اشاره به تاریخچه نیروی دریایی در ایران گفت: ایران در زمان هخامنشیان در دریاها حضور داشت و هم داریوش و هم خشایارشا از طریق دریا تا یونان رفته اند.

وی افزود: مجموعه دریاهای جنوب و غرب تحت سلطه حکومت ایران بوده است و بعد از اسلام نیز هر حکومت قدرتمند حتما یک نیروی دریایی مقتدر هم داشته است. برای مثال واسکو دوگاما کاشف دماغه امید نیک با راهنمایی های یک مسلمان توانست این مهم را به انجام برساند و ما بزرگان زیادی در عرصه دریاها داشته ایم که کارهای بزرگی کردند مانند سلیمان سیرافی که راه دریایی به چین را کشف کرد.


:: برچسب‌ها: سیاری ، دماوند ,



بازدید : 123
نویسنده : علی

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین یادواره یک هزار و 181 شهید ارتش در استان اردبیل گفت: خانواده شهدا همانند صدف، گوهر شهید خود را در دامانشان تربیت کردند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این یادواره گفت: من بر دستان خانواده شهدا بوسه می زنم که همانند صدف، گوهر شهید خود را در دامان پاک خود تربیت کردند و فدای کشور و ولایت فقیه نمودند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بالاترین نعمت الهی برای کشور ما، نعمت ولایت است و ما باید با تأسی از خون شهدا و اطاعت از ولی فقیه شکرگزار این نعمت باشیم. امروز کشور ما با اقتدا به شهدا و ولایت فقیه به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است و ما این اقتدار را مدیون شهدایی هستیم که درس شهادت را از مکتب سرخ امام حسین(ع) آموخته اند.


:: برچسب‌ها: نزاجا، دماوند ,



بازدید : 109
نویسنده : علی

 

هیات نظامی عالی رتبه عمان که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی- نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به کشورمان سفر کرده است؛ صبح امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد نداجا با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

امیر دریادار سیاری در حاشیه دیدار هیات نظامی عمان با وی در جمع خبرنگاران گفت:ما امروز میزبان هیاتی متشکل از 12 نفر از افسران عالی رتبه سلطنت عمان در راستای ارتقای تعاملات دریایی دو کشور دوست و برادر ایران و عمان بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما در این دیدار مشترک برای انجام همکاری های دو جانبه از جمله تبادل استاد و دانشجو، مقاله، فنی، تعمیر، نگهداری، نوسازی، تبادل اطلاعات بین کارشناسان دو نیرو، دید و بازدید ناوگروه های دو کشور از بنادر یکدیگر و دید و بازدیدهای آموزشی، بحث های مفصل تری را انجام دادیم و مهم ترین موضوع مطرح شده در این دیدار اجرای رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی بود که تا روز پنجشنبه با مشارکت و همکاری نیروی دریایی ارتش سلطنت عمان آن را در شرق تنگه هرمز برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی برقراری مسایل ایمنی برای تمامی کشتی های تجاری و نفتکش عبوری از این تنگه مهم و راهبردی است.

این هیات نظامی روز گذشته نیز با حضور در بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح با سردار دریادار اصغر صالح اصفهانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و پیرامون موضوعات مورد علاقه در خصوص توسعه روابط نظامی - دفاعی و همکاری های دریایی، آموزشی، ورزشی ـ فرهنگی و فنی ـ آمادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


:: برچسب‌ها: سیاری ، دماوند ,



فقط دنبال علی برو
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 101
نویسنده : علی

 افسران - فقط دنبال علی برو

 


:: برچسب‌ها: رهبری، دماوند ,



بازدید : 163
نویسنده : علی

 افسران - دوباره هوای شهر بی قراره .. زمستون به روی شهر موندگاره ..


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 97
نویسنده : علی

 افسران - پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا فخیمی وارد تبریز شد


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



از قابلیت های مخفی اندروید با خبر شوید
نوشته شده در دو شنبه 30 آذر 1394
بازدید : 125
نویسنده : علی

 افسران - از قابلیت های مخفی اندروید با خبر شوید

به لینک بروید
www.313135.com/post/ 


:: برچسب‌ها: اندروید،دماوند ,



بازدید : 89
نویسنده : علی

 افسران - ان شاالله تمام دختران این سرزمین کنیز حضرت زهرا باشند.......... و پسرانش غلام "علی.................. " آمین


:: برچسب‌ها: تصویر ، دماوند ,



بازدید : 103
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اعطای احکام فدراسیون‌های ورزشی نیروی زمینی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تهدیدهای موجود، روش ورزشی ما نیز عوض شده و در تمرین ها از تجهیزات نظامی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور تصریح کرد: ما برای دفاع از کشورمان از هر سلاحی که بتوانیم، جز تسلیحات هسته ای، شیمیایی و میکروبی استفاده خواهیم کرد.

پوردستان همچنین تاکید کرد: برای ارتقا توان نیروهای مسلح، کاری به برجام و پسابرجام نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص استقرار یکان های این نیرو در مرزها نیز گفت: همه تیپ ها عملیاتی شده و توزیع مناسبی در مرزها صورت گرفته و ما به صورت موردی در مرزهای شرقی نیز حضور داریم که در این مرزها نیز استحکامات خوبی وجود دارد.

وی گفت: اگر هر تهدیدی در منطقه رخ دهد و متوجه ما باشد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

در این مراسم همچنین سه نفر از قهرمانان ورزش نیروی زمینی ارتش تقدیر شدند.


:: برچسب‌ها: نزاجا، دماوند ,



بازدید : 111
نویسنده : علی

 

سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب (امیرشهید برادری تبریز) آمادگی سامانه های پدافندی موجود در این منطقه را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)طی این بازدید از گروه  پدافندهوایی جدیدالتأسیس تبریز و سایت موشکی هاگ بازدید نمود.

سرتیپ اسماعیلی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان منطقه و قدردانی از زحمات مجدانه آنها، بر تلاش هرچه بیشتر در راستای  ارتقای آمادگی رزمی تاکید کرد.


:: برچسب‌ها: پدافند ، دماوند ,



بازدید : 109
نویسنده : علی

 

مراسم عزاداری 28 صفر با حضور بیش از 20 هزار تن از کارکنان نیروهای مسلح روز پنجشنبه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی، در این مراسم کارکنان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع ، نیروی انتظامی و بسیج تهران بزرگ شرکت کردند.

گفتنی است، امسال میزبانی این مراسم بر عهده نیروی انتظامی بود و مراسم از ساعت 8:30 دقیقه با حرکت دسته های عزاداری از سه مسیر به سمت مصلای تهران برگزار شد.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان، نماز جماعت به امامت حجت الاسلام بهرامی، رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اقامه گردید.


:: برچسب‌ها: ارتش ، دماوند ,



بازدید : 174
نویسنده : علی

 افسران -  روسیه خواستار میلیاردها دلار سفارش دفاعی از ایران است

جزئیات بیشتر در لینک زیر
tobenvis.com/visitPa


:: برچسب‌ها: روسیه ، دماوند ,



بازدید : 112
نویسنده : علی

 افسران - آیت الله صدیقی: فتنه‌گران برای انتخابات آخوند می‌خرند

آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در زیارتگاه امام‌زاده اسماعیل(ع) شهریار، بعد از غبار روبی مرقد مطهر این امامزاده در جمع مردم عزادار شهریار و با حضور مسئولین شهرستان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم شهادت ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) خدمت حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و شما مردم شریف شهریار، از‌ امام زمان (عج)درخواست و تقاضا داریم با انفس قدسی خود برای خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌ها که امروز جهان اسلام با آن دست به گریبان است


:: برچسب‌ها: نمازجمعه، دماوند ,



عزیز دلها ۰۰۰۰۰
نوشته شده در یک شنبه 22 آذر 1394
بازدید : 112
نویسنده : علی

 افسران - عزیز دلها ۰۰۰۰۰


:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ، دماوند ,



بازدید : 112
نویسنده : علی

 افسران - ما سالک راهیم، ره سرخ حسین
از نسل دلاوران بدریم و حنین 
پوشیده کفن، جمله به صف استاده
تا سید علی قیام کند همچو حسین

ما سالک راهیم، ره سرخ حسین
از نسل دلاوران بدریم و حنین 
پوشیده کفن، جمله به صف استاده
تا سید علی قیام کند همچو حسین


:: برچسب‌ها: امام خامنه ای ، دماوند ,



شهدا رزمنده ایم
نوشته شده در یک شنبه 22 آذر 1394
بازدید : 140
نویسنده : علی

 افسران - شهدا رزمنده ایم

روی شانه ات که نشد

روی شانه چوبی ات... تاب میدهی
مرا بابا


:: برچسب‌ها: شهدا، دماوند ,



بازدید : 150
نویسنده : علی

 افسران - "توان موشکی حزب الله" و رزمایش اسرائیل + تصاویر

جزئیات و تصاویر در لینک زیر
www.atraknews.com/ne


:: برچسب‌ها: حزب الله، توان موشکی، دماوند ,



مأمون پس از تو، لعنتِ تاریخ می‌شود..
نوشته شده در یک شنبه 22 آذر 1394
بازدید : 137
نویسنده : علی



عاقبت خواندن روزانه زیارت عاشورا
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 242
نویسنده : علی

 افسران - عاقبت خواندن روزانه زیارت عاشورا

عظمت واقعه عاشورا و نمایش بی‌نظیر فضایل الهی اهل‌بیت علیهم‌السلام در مقابل دشمنان خدا و رسول او موجب شد که این رویداد عظیم از khanedovom.ir/new.as 


:: برچسب‌ها: زیارت عاشورا، مام حسین، دماوند ,



رئیس جمهور نفوذی
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 112
نویسنده : علی

 افسران - رئیس جمهور نفوذی


:: برچسب‌ها: دماوند ,



بابی انت وامی یا حسین
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 117
نویسنده : علی

 افسران - بابی انت وامی یا حسین


:: برچسب‌ها: امام حسین ، دماوند ,



بازدید : 154
نویسنده : علی

 افسران - دانشجوی مسلمان آمریکایی که با حجابش اسلام را تبلیغ می کند

به لینک بروید
www.313135.com/post/ 
---
بهترین کانال با چند هزار کاربر در تلگرام: 
/telegram.me/mehrban 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



حکمت 187 نهج البلاغه
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 122
نویسنده : علی

 افسران - حکمت 187 نهج البلاغه


:: برچسب‌ها: نهج البلاغه ، دماوند ,



شهید مدافع حرم ، محمود رضا بیضایی
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 139
نویسنده : علی

 افسران - شهید مدافع حرم ، محمود رضا بیضایی


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



بازدید : 90
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،مراسم تجلیلی از پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش و بزرگداشت عملیات مروارید با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

ابوترابی‌فرد دراین مراسم اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم نقشه راه ملت اسلام را در دستیابی بالاترین سطح از قدرت دفاعی و اقتدار نظامی که یکی از حوزه‌های مهم آن امروز قدرت دریایی‌ است، تبیین کرده است.

وی افزود: ما همواره بایستی متناسب با توانمندی و موقعیت دشمنان آمادگی نیروهای نظامی خود را بالا ببریم. نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره دشمنانی را در کمین دارد که در اندیشه تضعیف و مصادره آن حرکت می‌کنند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: دشمن‌شناسی و توجه به قدرت نظامی دشمنان، یک مسئله مهم و استراتژیک است که با این نگاه باید بالاترین سطح آمادگی را داشت.


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



بازدید : 107
نویسنده : علی

 

یادواره شهید دریادار محمدابراهیم همتی، فرمانده دلاور ناوچه پیکان شنبه شب با حضور امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در تالار هلال احمر شهر سمنان، زادگاه این شهید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر موسوی در این مراسم گفت: شهیدان در سلوک الی الله راه صد ساله را یک شبه پیمودند و بر سر هر کوی، چراغی روشنگر شدند تا راه عزت را برای ماندگان رهنمون شوند.امیر موسوی در ادامه تاکید کرد: مردم خطه سمنان با تکیه بر دین و دانش، فرزندانی ولایتمدار و در خدمت نظام جمهوری اسلامی، همچون شهید محمدابراهیم همتی پرورش داده اند.


:: برچسب‌ها: همتی ، دماوند ,



تجهیز نیروی دریایی ارتش به موشک کروز قدیر
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 139
نویسنده : علی

 

به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انبوهی از موشک های کروز دریایی قدیر به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل گردید.

سردار دهقان در مراسم تحویل دهی انبوه موشک قدیر طی سخنانی در جمع خبرنگاران با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی به فرماندهان و رزمندگان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت:موشک کروز دریایی قدیر که توسط دانشمندان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است برای نخستین بار در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.


:: برچسب‌ها: نداجا ، سیاری ، دماوند ,



خندید و رفت ...!
نوشته شده در یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 228
نویسنده : علی

 افسران - خندید و رفت ...!


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



پوتین و...
نوشته شده در شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 133
نویسنده : علی

 افسران - پوتین و...


:: برچسب‌ها: پوتین ، دماوند ,



عملیات مروارید
نوشته شده در شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

 افسران - عملیات مروارید

 


:: برچسب‌ها: مروارید ، نداجا ، دماوند ,



بازدید : 111
نویسنده : علی

 افسران - •★❤ به ᓆـلــــب ایــراטּ اᓆـتـכا ڪنیـכ ❤★


:: برچسب‌ها: تصویر، رهبری ، دماوند ,



بازدید : 144
نویسنده : علی



پدر تو کجایی، رفتنت را ندیدم ...
نوشته شده در شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

 افسران - پدر تو کجایی، رفتنت را ندیدم ...

در همایش مادران و بانوان منتظر ، فرزند شهید مدافع حرم عباس عبداللهی با خواندن دکلمه ای برای پدر شهیدش که پیکرش هنوز به وطن بازنگشته، تمامی حضار را به گریه انداخت.این کودک در نامه ای به پدرش همراه با صدایی کودکانه و سوزناک خواند: پدر تو کجایی، رفتنت را ندیدم و اکنون لحظه هایم پر از حسرت داشتن تو هست و زمانی که مادرم موهایم را شانه میکند و می پرسم پدر کی برمی گردد، مادر جواب می دهد، پدرت به زودی بر میگردد و من لبخندی روی لبانم می نشیند و مادر اشک هایش را از من پنهان می کند..نجواهای کودکانه این دختر با پدر شهیدش، همه را یاد ناله های حضرت رقیه انداخت که بعد از واقعه عاشورا و از دست دادن پدر، وقتی که در دست دشمن اسیر شده بود، با پدر درد و دلی کودکانه می کرد..


:: برچسب‌ها: مدافع حرم ، دماوند ,



دلسوخته
نوشته شده در شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 1618
نویسنده : علی

 افسران - دلسوخته

تشیع پیکر شهید محمد عبدی در بابلسر

پیکر استواریکم شهید سید محمد عبدی پاشاکلایی از ماموران فرماندهی انتظامی بابلسر که بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده بود،صبح امروز ( جمعه ) در بابلسر تشییع شد. 


:: برچسب‌ها: دماوند ,



Arbaeen2015
نوشته شده در شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 117
نویسنده : علی