پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 20 تير 1394
بازدید : 206
نویسنده : علی

 جمعه 94/4/19

حجت الاسلام آل هاشم در جمع مردم تبریز

رژیم صهیونیستی با تشدید بحران های منطقه ای به دنبال امنیت سازی برای خود است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد:بدون تردید یکی از اهداف مهم قدرت های غربی و رژیم صهیونیستی از ایجاد و شکل دهی بحران های منطقه،به فراموشی سپردن مسئله فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تأکید کرد: بدون تردید یکی از اهداف مهم قدرت های غربی و رژیم صهیونیستی از ایجاد و شکل دهی بحران های منطقه، حفظ رژیم اشغالگرقدس، در حاشیه امن قرار دادن این رژیم جعلی و به فراموشی سپردن مسأله فلسطین است.

بقیه در ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: روز قدذس , فلسطین , علی , دماوند 56 ,



فسطین متعلق به جهان اسلام است.
نوشته شده در شنبه 20 تير 1394
بازدید : 136
نویسنده : علی

سه شنبه 94/4/16

در بیانیه ارتش به مناسبت روز جهانی قدس تاکید شد:

قدس قطعه ای جداناشدنی از جهان اسلام است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس تاکید کرد:فلسطین متعلق به جهان اسلام و قطه ای جداناشدنی از سرزمین های اسلامی است.

 

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تأکید کرد: فلسطین متعلق به جهان اسلام و قطعه ای جدا ناشدنی از سرزمین های اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده: روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین المللی و مذاهب اسلامی است.

در این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تصریح شده است: دور اندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس بر حضور گسترده کارکنان و خانواده بزرگ ارتشیان در راهپیمایی این روز با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام ‌خامنه‌ای (مدظله العالی) تأکید و از عموم ملت مومن و شهیدپرور ایران اسلامی نیز دعوت کرده است تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود، با آرمان های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.


:: برچسب‌ها: قدس , فلسطین , علی , دماوند , دماوند56 , نیرو , دریایی , نیروی دریایی , جمهوری اسلامی ایران , ایران , ماه مبارک رمضان ,



یگانهای ویژه دریایی و عملیاتهای بزرگ
نوشته شده در سه شنبه 16 تير 1394
بازدید : 153
نویسنده : علی

 یکانهای ویژه دریایی و عملیاتهای بزرگ

از: دریادار دوم بازنشسته علی­باز دهقانی

 


آنچه تا کنون درباره هشت سال دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده و به سمع و نظر هم میهنان عزیز رسیده است بیشتر در مورد عملیات­هایی است که بصورت گسترده و با شرکت رده­های عمدۀ عملیاتی مانند قرارگاه­ها، لشکرها، تیپ­ها و ... انجام پذیرفته است.

اما مراحل آماده شدن برای اجرای اینگونه عملیاتها­صرف­نظر از تدارکات و پشتیبانی تجهیزاتی نیاز به شناسایی معابر، استعداد دشمن، نحوه گسترش، مسیر تردد و ...بوده است که کمتر در مورد آنها بحث و گفتگو گردیده است و در حقیقت می­توان گفت ارزش و اهمیت یکانهای ویژه که معمولاً مجری اینگونه عملیات بوده و بستر لازم را با پذیرش خطرات برای عملیات­های بزرگ آماده نموده و شناسایی­های لازم را انجام داده­اند، نادیده گرفته شده و یا کمرنگ نشان داده شده است. امید است بتوانیم با بیان نمونه­هایی از این عملیات­های محدود ولی مهم، سهمی را به این بخش که جانبازان و شهدای بسیاری را تقدیم ملت عزیز ایران کرده است یادآور شده باشم، «یادشان گرامی و غفران الهی بر آنها مبارک»

 

بقیه در ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دماوند , دماوند56 , یگانهای ویژه , نیروی دریایی , نیروی هوایی ,



بازدید : 117
نویسنده : علی

 

چه کسانی آیت‌الله خامنه‌ای را ترور کردند؟

 

هفتم تیرماه، هنوز خبر ترور روز گذشته‌ی آیت‌الله خامنه‌ای داغ بود که ساختمان حزب جمهوری در خیابان سرچشمه‌ی تهران منفجر شد و شهید بهشتی به همراه۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری به شهادت رسیدند. یک روز بعد محمد کچوئی رئیس زندان اوین به دست یکی از زندانیان به ظاهر تواب منافقین شهید شد. منافقین که از ۳۰ خرداد وارد فاز تقابل مسلحانه با جمهوری اسلامی شده بودند کمی بعد «واحد ویژه»ای برای ترورهای خود راه‌اندازی می‌کنند که دست به ترورهای موفق و ناموفق زیادی می‌‌زند. ترورِ ششم تیر آیت‌الله خامنه‌ای در همین ایام و انفجار دفتر حزب جمهوری یک روز پس از آن از سویی، و انتشار جزوه‌ی برعهده‌گرفتن ترور به نام بقایای گروهک فرقان از سوی دیگر باعث شکل‌گیری تحلیل‌های مختلفی درباره‌ی عوامل این ترور می‌شود. برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ترور رهبر انقلاب اسلامی، به بازخوانی اسناد ترور ایشان و جزئیات آن بر اساس اعترافات اعضای باقی‌مانده‌ی گروهک فرقان می‌پردازد.


بقیه در ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: ترور , دماوند , دماوند56 , علی , امام خمینی(ره) , ,



بازدید : 137
نویسنده : علی

 تاريخچه دانشگاه

دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره)، در سال 1359 تحت عنوان مركز آموزش عالي علوم دريايي تأسيس و در سال 1360 با جذب اولين دوره دانشجويي رسماً فعاليت خود را آغاز نمود.

تأسيس اين دانشگاه از ثمرات مسلم پيروزي مردم مسلمان ايران، در استقرار نظام جمهوري اسلامي، به رهبري قائد عظيم‌الشأن امام خميني (ره) مي‌باشد.  


:: برچسب‌ها: دانشگاه ف علوم دریایی ، نوشهر ، علی ,



تشخیص بیماری‌های چشم با تلفن همراه
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 151
نویسنده : علی

 


استفاده از این نرم‌افزار هزینه‌ها را کاهش داده و در جوامع روستایی و فاقد فناوری‌های چشم پزشکی کارآمد خواهد بود.

دانشمندان شرکت مکزیکی «مرکز پزشکی و جراحی شبکیه» نرم‌افزاری ارائه داده‌اند که بیماری‌های چشم مانند اِدم ماکولای دیابتی را با استفاده از یک گوشی هوشمند تشخیص می‌دهد.

این نرم‌افزار برای پزشکان عمومی طراحی شده و از دوربین تلفن هوشمند برای شناسایی هر نوع ناهنجاری در ضخامت شبکیه استفاده می‌کند. پزشکان پس از تشخیص ناهنجاری می‌توانند بیمار را نزد متخصص بفرستند.استفاده از این نرم‌افزار هزینه‌ها را کاهش داده و در جوامع روستایی و فاقد فناوری‌های چشم پزشکی کارآمد خواهد بود. انتظار می‌رود این نرم‌افزار به زودی وارد بازار شود و جزئی از سیستم بهداشتی مکزیک شود.




کارت پستال شب های قدر
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 160
نویسنده : علی

آه امشب لیلةُ القدرِ خداست      ذکر یا رب یا رب و وِرد و دعاست

گاهِ استغفار و دلْ لرزیدن است      گاه توبه، گاهِ آمرزیدن است
گاهِ عجز و التماس و هم نیاز         رو به درگاه حکیم چاره ساز

 

شب های قدر, تصاویر کارت پستال شب های قدر

 


:: برچسب‌ها: کارت پستال ، شب قدر ، علی ,



بازدید : 141
نویسنده : علی

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه در سن پترزبورگ با یکدیگر دیدار کردند.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این دیدار که مسائل مهم امنیتی دریای خزر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، دو طرف تأکید کردند، امنیت دریای خزر تنها باید بر عهده پنج کشور حوزه این دریا باشد و حضور هر نیروی خارجی در دریای خزر تهدیدی جدی برای امنیت منطقه به شمار می رود.دیدار و رایزنی دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آدمیرال ویکتور چیرکف، همتای روسش در حاشیه نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه در سن پترزبورگ انجام شد. 


:: برچسب‌ها: امیر سیاری ، علی ,



بازدید : 106
نویسنده : علی

 


  امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان این نیرو در همه عرصه ها از جمله در جریان انقلاب،  هشت سال دفاع مقدس، جهاد خودکفایی، فائق آمدن بر تحریم های ظالمانه و... خوش درخشیده اند.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده  در مراسم تجلیل از بازنشستگان نیروی هوایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، دیگر فرماندهان و مسئولین و بازنشستگان نیروی هوایی  در هتل نهاجا  برگزار شد، گفت: نیروی هوایی یک نیروی تجهیزات محور و متخصص پرور است و لاجرم کسانی که  در این نیرو خدمت می کنند باید مجهز به دانش باشند.

وی افزود: این دانش  همواره به این نیروی الهی کمک کرده و موجب پیشتازی کارکنان نهاجا در همه زمینه ها شده است.


:: برچسب‌ها: نیروی هوایی ، علی ,



10 کشور آرام دنیا را بشناسید
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 217
نویسنده : علی

 موسسه اقتصاد و صلح فعالیت خود را بر مبنای توسعه شاخص‌هایی برای تحلیل صلح و سنجش ارزش اقتصادی آن انجام می‌دهد. این موسسه با محاسبه هزینه جرم و جنایت، تحلیل سطح ریسک کشورها و شاخص‌هایی از این دست فهرستی از کشورهای آرام جهان را منتشر کرده که در ادامه به 10 کشور اول این فهرست می‌پردازیم.

طبق شاخص صلح جهانی از سال 2008 تاکنون هر سال جهان خطرناک‌تر از قبل شده است. متاسفانه این روزها بسیاری از کشورها درگیر اقدامات تروریستی و مناقشات داخلی یا خارجی هستند. خوشبختانه کشورهایی هم هستند که هنوز در صلح و ثبات قرار دارند و اگرچه این کشورها هم کامل نیستند ولی به اندازه کافی آرام و امن هستند. در ادامه با 10 کشور صلح‌طلب و آرام دنیا آشنا می‌شویم.
  

بقیه در ادامه مطلب




شیر برنج غذایی ساده و کامل برای روزه داران
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 529
نویسنده : علی

 برنج و شیر خاصیت سرد دارد و باعث ایجاد سردی و در افراد گرم مزاج می‌شود

شیر برنج یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی است که در عین سادگی غذایی کامل محسوب می‌شود که به آن «آش شیر» هم می‌گویند و در شاهنامه فردوسی از آن با نام «شیربا» یاد شده است.
بقیه در ادامه مطلب



مشاهده تولد یک سیاره برای نخستین بار بار
نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394
بازدید : 119
نویسنده : علی

  

اخبار,اخبار علمی,تولد یک سیاره

 ستاره‌شناسان وجود یک سیاره غول‌پیکر گازی جوان را تایید کرده‌اند که هنوز در یک دیسک غنی از گاز و غبار در اطراف ستاره میزبان جوانش جای گرفته است.

محققان با بررسی پایگاه داده جمع‌آوری شده توسط ابزار NACO در تلسکوپ بسیار بزرگ واقع در شیلی توانستند وجود یک سیاره غول‌پیکر جوان را در اطراف ستاره HD 100546 تائید کنند.

به گفته محققان، این جسم هنوز در حال شکل‌گیری است و احتمالا با دیسکی محاصره شده که از طریق آن به جمع‌آوری ماده ادامه می‌دهد.

HD 100546 یک ستاره جوان است که از نظر ستاره شناسی احتمالا پنج تا 10 میلیون ساله است. این ستاره در فاصله 335 سال نوری از زمین و در نزدیکی کهکشان همسایه قرار دارد.

این یافته‌ها در مجله Astrophysical منتشر شده است.




بازدید : 126
نویسنده : علی

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی هماهنگ در طول سه ست متوالی حریف آبی پوش را شکست داد. ولی لهستان با پیروزی 3 بر 2 برابر آمریکا مانع صعود ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعد شد.

 


:: برچسب‌ها: تیم ملی والیبال ، علی ,



بازدید : 128
نویسنده : علی

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,هیلاری کلینتون 

یکی از حامیان مالی هیلاری کلینتون گفت: موضوع توافق هسته ای موضوعی حساس برای هیلاری کلینتون است چون حامیان یهودی که مخالف توافق نامه ی هسته ای و طرفدار مداخله ی نظامی در ایران هستند به کلینتون فشار وارد خواهند کرد.

نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای برقراری توازن بین حمایت از توافقنامه ی هسته ای با ایران و جلب حمایت مالی یهودیان از نامزدی خود، کار حساسی پیش روی دارد.به گزارش انتخاب؛ پایگاه اینترنتی نشریه پلیتیکو نوشت: هیلاری کلینتون خطاب به حامیان مالی ثروتمند یهودی خود گفت: من برای اسرائیل بهتر از باراک اوباما خواهم بود.




مسجد عبودیه در مالزی (+تصاویر)
نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 137
نویسنده : علی

 

مسجد عبودیه در مالزی, مسجد عبودیه واقع در کوالاکانگسار, تصاویر مسجد عبودیه

                                               مسجد عبودیه در مالزی

 

مسجد عبودیه در مالزی (+تصاویر)
"مسجد عبودیه" واقع در "کوالاکانگسار" در ایالات "پراک" مسجدی زیبایی‌است که از دور با گنبد طلایی درخشانش خودنمایی می‌کند.
مسجد عبودیه بین سال‌های 1913 تا 1917 میلادی ساخته و طی این سال‌ها بارها مرمت شده است. معماری بیرونی مسجد عبودیه بیشتر شبیه به سبک معماری مسجدهای هندوستانی است اما وقتی داخل آن می‌شوید تلفیقی زیبا و شکوهمند از معماری اصیل و سنتی اسلامی آمیخته با ذوق و سلیقه ایرانی را می‌توان به وضوح دید.




اس ام اس شبهای قدر
نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 147
نویسنده : علی

 

 

 پیامک ویژه شبهای قدر, اس ام اس التماس دعا شبهای قدر

اس ام اس التماس دعا شبهای قدر

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم ، نمیدانم چه میخواهی ولی امشب ، برای تو ، برای رفع غم هایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ،         یقین دارم دعاهایم اثر دارد .


:: برچسب‌ها: اس ام اس ، شب قدر ، علی ,



بازدید : 118
نویسنده : علی

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b1a784bd-f8d5-4ae8-a891-99c42de378c4 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.نمایشگاه بین‌المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه هر دو سال یکبار باحضور ده‌ها کشور درشهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود.امیر دریادار عباس زمینی، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش ایران در این باره گفت: از آنجایی که نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با فن آوری های جدید نظامی درعرصه دریایی فراهم می کند.در حاشیه این نمایشگاه قرار است فرماندهان نیروهای دریایی ارتش های کشورهای حاشیه خزر در رابطه با مسائل امنیتی این حوزه آبی بزرگ به بحث و رایزنی بپردازند.همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و دیگر کشورهای جهان دیدار و مذاکره خواهد کرد.امیر دریادار دوم خانزادی، معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.


:: برچسب‌ها: بازدید ، دریادار سیاری ، علی ,



بازدید : 133
نویسنده : علی

 http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=458ddedc-ceea-4f72-b7d4-fa20704f898b

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از این یگان در محفل انس با قرآن کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافند هوایی فردو برگزار شده بود شرکت کرد.

امیر اسماعیلی در حاشیه این مراسم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت قرآن و خون شهدا، مردم ما توانسته اند در صراط مستقیم و مسیر واقعی قدم بردارند.

وی گفت: الحمد الله همیشه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که در سایه قرآن و احادیث اهل بیت (علیهم السلام) در صراط مستقیم قدم برداشته و سربازان برومند جمهوری اسلامی ایران خصوصا در قرارگاه پدافند هوایی که در مناطق مختلف کشور خدمت می کنند به برکت همین قرآن زندگی آنان همیشه مملو از صبر، ایثار و استقامت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با ابراز رضایت از میزان آمادگی این یگان افزود:  امروز ما توانسته ایم  اکثر سامانه های مورد نیاز پدافند هوایی را در داخل تولید کنیم و با ساخت و به کار گیری چندین سامانه جدید پدافندی در سالهای اخیر  تحریمهای ظالمانه  دشمن را به یک فرصت تبدیل سازیم.


:: برچسب‌ها: امیر اسماعیلی ، بازدید ، علی ,



تکنیک های معنوی برای افزایش رزق و روزی
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 174
نویسنده : علی

 

رزق و روزی,زیاد شدن رزق و روزی

یکی از اعمالی که باعث فزونی روزی می شود استغفار است 

همه ما برای پیشرفت زندگی مادی خودمون تلاش می كنیم و هر كدوم دوست داریم كه یك زندگی راحت و توام با آرامش برای خود و خانوده خود فراهم كنیم و به عبارتی دیگه دوست داریم رزق و روزی ما زیاد بشه و هر روز شاهد بركت های زیادی در زندگی خودمون باشیم .


:: برچسب‌ها: دعا، رزق و روزی ، علی ,



بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 204
نویسنده : علی

 

مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

 

بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

زادروز  : 1362/11/24   
زادگاه :  شهریار، ایران
پست : پاسور
قد : 191 سانتیمتر

مهدی مهدوی (زاده 24 بهمن 1362 در شهریار) يكي از ملي پوشان والیبال است كه با درخشش او و هم تيمی هايش ايران توانست مقابل مدعيان واليبال حرفي براي گفتن داشته باشد. مهدی مهدوی سابقه حضور در تیم های داماش گیلان، سایپا البرز، پیشگامان کویر یزد، باریج اسانس کاشان و میزان مشهد را دارد.


:: برچسب‌ها: مهدی مهدوی ،تصاویر ،علی ,



بهترین مکانهای تفریحی برای تابستان
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 179
نویسنده : علی

کلافه نشدید از آب و هوای شرجی گیلان و مازندران در تابستان داغ؟ به این جمع بندی نرسیدید که باید به جای خنک تری بروید و دیگر باید دور آب و هوای شرجی شهرهای مجاور دریای خزر را خط قرمز کشید؟ کافی است این مطلب را تا انتها بخوانید تا بفهمید در تابستان داغ به چه جاهایی باید بروید و البته قید سفر به چه جاهایی را باید بزنید.

کدام شهرهای شمالی مناسب هستند؟
احتمالا آنقدر با جغرافیای ایران آشنایی دارید که نیازی نباشد به شما توصیه کنیم قید سفر به جنوب ایران را بزنید و البته از سفر به مقاصد کویری پرهیز کنید. ما فرض را بر این می گذاریم که شما نکات ابتدایی را رعایت می کنید و حالا با این پیش زمینه می رویم سراغ نکات دیگر. برای اولین گام به شما توصیه می کنیم اصلا شهرهای ساحلی شمال ایران را برای اقامت انتخاب نکنید. حالا شاید دوستان شما به سفری رفته باشند و در آن سفر شهرهای ساحلی شمال ایران برای چند ساعت ابری و خنک بوده، اما این دلیل نمی شود که شما هم دلتان را به دریا بزنید.


:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی ، مسافرت ،^ علی ,



کارت پستال ولادت امام حسن مجتبی (ع)
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 182
نویسنده : علی

 امام حسن علیه السلام به یکی از فرزندانشان فرمودند: ای پسرم بااحدی برادری مکن تا آنکه بدانی کجاها می رود و از کجاهامی آید، و چون از حالش خوب آگاه شدی و رفتارش راپسندیدی با او برادری کن. به شرط اینکه رفتارت براساس چشم پوشی از لغزش و همراهی در سختی باشد.

 

میلاد امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد

کارت پستال میلاد امام حسن مجتبی (ع), کارت تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)

 


:: برچسب‌ها: کارت پستال ، امام حسن مجتبی ، علی ,



خواستگاری رئیس جمهور زیمبابوه از اوباما!!
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 238
نویسنده : علی

 

 رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه گفت : حالا که ازدواج همجنس گرایان قانونی شده است، من قصد ازدواج با باراک اوباما را دارم! 

 

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  دو روز پیش بود که دیوان عالی آمریکا ازدواج همجنسگرایان را در همه ایالت‌های این کشور قانونی اعلام کرد. این قانون حتی در ایران با واکنش هایی همراه بود به طوری که بهرام رادان بازیگر سینما در واکنشی عجیب در توئیتر خود نوشت: «رأی دیروز دیوان عالی آمریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود٬ شاید به اندازه لغو برده‌داری ... از لینکلن تا اوباما...» اما یکی از جالب ترین واکنش ها به این قانون رئیس زیمبابوه رابرت موگابه بود. شبکه mtv در خبری از پیشنهاد ازدواج وی به اوباما نوشته است.


:: برچسب‌ها: اوباما،علی ,



بازدید : 112
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بازدید از گروه پدافند هوایی شهرآباد گفت:  به یاری خداوند و با تلاش مستمر کارکنان جوان قرارگاه و همکاری و مساعدت مجموعه وزارت دفاع و دانشگاه‌های کشور، در حوزه طراحی و تولید رادارهای بومی پیشرفت بسیاری حاصل شده است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی، سرتیپ اسماعیلی که در جمع کارکنان پایور و وظیفه این گروه سخن می گفت، کشف و شناسایی را از مهم ترین بخش‌های پدافند هوایی دانست و افزود: امروز در این خصوص پدافند با استفاده از رادارهای ساخت داخل و استقرار آنها در مناطق مورد نیاز و همچنین استفاده از شبکه دیده‌بانی بسیار منسجم، آسمان کشور را به صورت کامل رصد می کند.

وی در این بازدید همچنین در مراسم افطار و سحر کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی شهرآباد شرکت کرد. 


:: برچسب‌ها: امیر اسماعیلی ،علی ,



بازدید : 116
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در جمع روحانیون پیشکسوت و روسای عقیدتی سیاسی های یکان های ارتش در تهران گفت: یک فرد روحانی با روحانیتش می تواند انسانها را جذب کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع روحانیون پیشکسوت و روسای عقیدتی سیاسی های یکان های آجا در تهران گفت: یک فرد روحانی با روحانیتش می تواند انسانها را جذب کند.به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام آل هاشم در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در مراسمی که با حضور روحانیون پیشکسوت و روسای عقیدتی سیاسی های یکان های آجا در تهران در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، به تبیین ویژگی های یک روحانی موفق پرداخت و گفت: یکی از ویژگی های یک روحانی موفق مقبولیت و محبوبیت او در مجموعه ایست که در آن حضور دارد.


:: برچسب‌ها: روحانی، عقیدتی سیاسی ، علی ,



دعای زیبای ظهور در ماه مهمانی خدا
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 178
نویسنده : علی

 بهترین دعا در ماه رمضان

ماه رمضان ماه تضرع و استغاثه و دعا و نیایش به درگاه پروردگار عالمیان است

 

ماه مبارك رمضان، ماه ضیافت الهی، ماه تنزیل قرآن و ریزش باران وحی و وزش نسیم مهر خداوند یك بار دیگر با آمدنش دل‌های عاشق و خسته را غرق شادی و شعف كرد. خداوند بزرگ، در این ماه با فراخوانی بندگان خویش بر خوان گسترده‌اش هیچ لطف و عنایتی را از آنان دریغ نفرموده و تمام بركات را در دسترس آنان قرار داده است. در این ماه مبارك، درهای بهشت، باز؛ و درهای جهنم، بسته شده است و شیاطین در زنجیرند و این الطاف، زمینه توجه بندگان را به ذات اقدس الهی فراهم و جان تشنه آنان را مهیای دریافت پیام‌های هدایت و سعادت كرده است.


:: برچسب‌ها: دعای ظهور،ماه رمضان،علی ,



7 تیر ؛ روز قوه قضائیه
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 164
نویسنده : علی

قوه قضائیه, روز قوه قضائیه, 7 تیر روز قوه قضائیه

7 تیر روز شهادت آیةالله  دكتر بهشتی، روز قوه قضائیه نامگذاری شده است

 

7 تیر ؛ روز قوه قضائیه

قوه قضاییه به عنوان یکی از قوای سه گانه حاکم در جمهوری اسلامی ایران است که برای اعمال وظایف و اختیارات خود از ساختار خاصی برخوردار بوده و مسئولیت های مختلفی را نیز بر عهده دارد. 




تصاویر جذاب و دیدنی
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی

 

 

عکسهای جالب,بلندترین گاو دنیا,عکسهای جذاب

بلندترین گاو دنیا با 2 متر قد به ثبت گینس رسید



بازدید : 143
نویسنده : علی

 

ر 


 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم شب خاطره ها در تالار اندیشه گفت: کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت و ما از خود دفاع کردیم که بحمدالله موفقیت آمیز بود. ما اهل تهاجم و تجاوز به هبچ کشوری نیستیم.حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم شب خاطره که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: جنگ بسیار تلخ و ناگوار است و امیدواریم هیچ گاه در کره زمین جنگ رخ ندهد و صلح پایدار باشد.وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و همواره از خود دفاع کرده و هشت دفاع مقدس موید همین موضوع است.رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی، همه کشور اعم از نیروهای مردمی، ارتش، سپاه و بسیج جانانه از کشور دفاع کردند.




گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان+تصاویر
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 135
نویسنده : علی

 

اخبار , اخبار گوناگون, بزرگترین کشتی تفریحی جهان

ثروتمندان و میلیونرها روش های بسیاری برای خرج کردن ثروت خود دارند. یکی از معروف ترین این روش ها خرید کشتی های تفریحی عظیمی است که میلیون ها دلار قیمت دارند و خود همانند کاخ های لوکس و گران قیمت هستند.یک شرکت سازنده این گونه کشتی ها به تازگی از جدیدترین طراحی خود در این زمینه رونمایی کرده است، کشتی تفریحی که با استفاده از امکانات بی نظیری همانند استخرهای داخلی، کفپوش های سنگ، لوسترها بزرگ کریستالی و امکانات بی نظیر دیگر در صورت ساخته شدن می تواند به گران قیمت ترین بزرگترین کشتی تفریحی جهان تبدیل شود.

 

در حال حاضر افراد علاقه مند می توانند این کشتی را سفارش بدهند و حدود هزینه ساخت آن نیز 1 میلیارد دلار پیش بینی شده است.




کمین موفق حزب‌الله برای داعش در قلمون +عکس
نوشته شده در یک شنبه 7 تير 1394
بازدید : 128
نویسنده : علی

دفع حمله عناصر تروریستی به «غوطه شرقی» و کمین موفق نیروهای حزب الله لبنان رشته کوه‌های قلمون از جمله جدیدترین تحولات مناطق شرقی و مرزی سوریه با لبنان است.

پس از پیشروی نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوری در رشته کوه‌های قلمون، روز گذشته نیروهای حزب الله بعد از اطلاع یافتن از تحرکات تروریست‌ها خود را برای حمله به آنان آماده کردند.

ده‌ها نفر از گروه‌های تروریستی که قصد فرار به سمت تپه‌های «معربون» در اطراف تپه‌های «راس بعلبک» واقع در رشته کوه‌های قلمون را داشتند، در دام رزمندگان حزب الله افتادند.




بازدید : 169
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: مقابله با تهدیدهای کنونی مشرکین و منافقین  که با چهره های جدید و متفاوت علیه اسلام فعالیت می کنند، تنها با توان رزمی امکان پذیر نیست، بلکه باید با پناه بردن به قرآن کریم این تهدیدها را بشناسیم و با آنها مقابله کنیم.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده این نیرو در حاشیه برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم گفت: قرآن کریم  باید در تمام شئونات زندگی ما جاری باشد تا بتوانیم با بهره گیری از مفاهیم ارزشمند این کتاب بزرگ الهی، مسیر رشد، ترقی و سعادت دنیوی و اخروی را طی کنیم.




بازدید : 145
نویسنده : علی

 تصاویری زیباو ترسناک از رعد و برق در نقاط مختف جهان که دیدن آن خالی از لطف نیست

 اخبار,اخبارگوناگون  ,تصاویری زیباوترسناک  از رعد و برق

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 




تزیین سفره افطار
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 136
نویسنده : علی

 نمونه هایی از تزیینات سفره افطار در ماه رمضان آشنا شوید.

 

تزیین سفره ماه رمضان, تزیینات سفره افطار

تزیین سفره ماه رمضان

 

تزیین سفره افطار,نحوه تزیین سفره افطار

چیدمان سفره افطار ماه رمضان

 

بقیه در ادامه مطلب




مسلسل سبک روسی AH-94 "آباکان" کالیبر 5.45
نوشته شده در جمعه 5 تير 1394
بازدید : 1015
نویسنده : علی

ساخت و طراحی این مسلسل سبک АН-94 بر میگردد به  سال 1981 میلادی ، در این سال فرماندهان نظامی کشور اتحاد شوروی سابق طراحی مسلسل سبکی با نام آباکان را به کارخانه جات طراح و سازنده اینگونه سلاح ها پیشنهاد دادند، سلاح مورد نظر می بایست برتری بیشتری به مسلسل سبک AK47 کلاشنیکف داشته باشد و در این پروژه مهندس "گ.ن.نیکونف" بود که اسلحه سبک کالیبر 5.45 میلی متری AN-94 را طراحی و ساخت.

 

بقیه در ادامه مطلب




استخدام نیروی دریایی ارتش سال ۹۴
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 163
نویسنده : علی

 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه ­داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه­ مند به‌صورت پیمانی داوطلب (پسر) می­پذیرد




بازدید : 134
نویسنده : علی

 

اخبار , اخبار علمی,ساخت پروژکتورهای سبک و کوچک,طراحی پروژکتورهای سبک

 

ال‌ جی وعده داده که لامپ ال‌ای‌دی این پروژکتور قادر است تا 30 هزار ساعت کار کرده و این مدت معادل 30 سال تماشای مداوم فیلم برای هشت ساعت در روز است.

شرکت ال‌جی کوچک‌ترین و سبک‌ترین پروژکتور ال‌ای‌دی دنیا را ارائه داد.این شرکت اعلام کرد: پروژکتور جدید 270 گرم وزن دارد و وزن آن به اندازه وزن یک کتاب کاغذی متوسط است.


:: برچسب‌ها: ال جی،کوچکترین پروژکتور،علی ,



تاثیر دعا و نیایش بر درمان افسردگی
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 184
نویسنده : علی

 دعا و درمان افسردگی,درمان افسردگی با دعا و نیایش,درمان افسردگی با دعا

 دعا و نیایش در پیشگیری و درمان افسردگی موثر است.

 

یک دکترای روانشناسی با بیان اینکه معنویت و دین در مواجهه با حوادث تلخ و غیرقابل پیش بینی زندگی به انسان کمک قابل توجهی می کنند گفت: اعتقاد به معنویت و بودن در میان افرادی که به قدرت برتر اعتقاد دارند، موجب بهبود روابط اجتماعی می شود.

 


:: برچسب‌ها: دعا،افسردگی،علی ,



بازدید : 160
نویسنده : علی

 

تصاویر پارک گيسوم, پارک جنگلي گيسوم


:: برچسب‌ها: پارک جنگلی،گیسم،علی ,



ظریف به وین می‌رود
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394
بازدید : 123
نویسنده : علی

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی ,محمدجواد ظریف

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه ششم تیر ماه به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای و در آستانه دهم تیر ماه زمان نزدیک شدن به پایان ضرب الاجل تمدید هفت ماهه توافقنامه ژنو راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای (هشتمین دور) برای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در سطح معاونان وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر وین در جریان است.


:: برچسب‌ها: ظریف،مذاکرات هسته ای،علی ,