پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 59
نویسنده : علی
اپلیکیشن های اندرویدی, پلی استور گوگل

برنامه های غیر ضروری اندروید

 

اپلیکیشن های اندرویدی زیادی در پلی استور گوگل وجود دارند. برخی برنامه های غیر ضروری اندروید عملکرد گوشی را کند کرده و مصرف باتری را افزایش می دهند.

بسیاری از افراد بر روی دستگاه های خود اپلیکیشن هایی را نصب می کنند که علاوه بر ایجاد مشکل در عملکرد آن ها، باعث افزایش مصرف باتری نیز می شوند.

 

در این مطلب به معرفی برنامه های غیر ضروری اندروید که باید از گوشی خود حذف کنید می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: اندروید ، دماوند ,



بازدید : 55
نویسنده : علی

 

Image result for ‫دریادار خانزادی‬‎

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر ماموریت اقیانوس اطلس در دستور کار قرار گیرد، ناوبالگردبر خارگ یکی از گزینه‌های اصلی ما برای اعزام خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بازگشت ناو بالگردبر خارگ به گشت دریایی، این ناو را به نوعی بزرگترین ناو پشتیبانی غرب آسیا برشمرد و گفت: ناو بالگردبر خارگ طی سال‌های گذشته برای تعمیرات اساسی از چرخه ماموریت خارج شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این تعمیرات سیستم رانش و قسمت‌های زیرآبی آن در داک خشک قرار گرفت و همه آنها توسط متخصصین داخلی تعمیر و نوسازی شد.


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



تکنیک‌های درست دویدن را یاد بگیرید
نوشته شده در سه شنبه 29 خرداد 1397
بازدید : 64
نویسنده : علی

اصول دویدن صحیح

اگر قصد سالم ماندن و تناسب اندام دارید، دویدن ورزش مفیدی است‎

 

اگر قصد سالم ماندن و تناسب اندام دارید، دویدن ورزش مفیدی است. بعضی از افراد ممکن است تصور کنند دویدن راحت است و تکنیک خاصی هم ندارد. اما این ورزش هم تکنیک‌های خاص خودش را دارد. برای اینکه به نتایج مطلوبی برسید باید دویدن را درست انجام دهید.

 

بدن را گرم کنید 

قبل از شروع به دویدن باید عضلات خود را گرم و آماده کنید. کمی بدن را بکشید و سپس 5 دقیقه راه بروید تا عضلات و مفاصل‌تان برای شتاب دادن به گامهای‌تان آماده شوند. هرگز بدون گرم کردن بدن ندوید، چون در اینصورت در تمام بدن‌تان احساس درد خواهید کرد.

 


:: برچسب‌ها: دویدن ، دماوند ,



بازدید : 40
نویسنده : علی

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه‌های دریایی خرمشهر، خارک و بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که تعدادی از معاونین ستادی نداجا نیز حضور داشتند موضوع های مختلف عملیاتی، آمادگی رزمی، آموزش و وضعیت نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش از توان عملیاتی هوادریای بوشهر بازدید کرد و با اشاره به نقش بسیار مهم بالگردهای رزمی نیروی دریایی در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از کار جهادی خلبانان جوان و بویژه تیم های فنی هوادریا، بر ارتقای توان عملیاتی و آمادگی لحظه ای تجهیزات پروازی نیروی دریایی تاکید کرد


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 62
نویسنده : علی
کالری سوزی

بهترین ورزش برای کم کردن وزن دویدن می باشد‎

 

کالری سوزی یکی از روش های موفق برای کاهش وزن است. با ما همراه باشید تا با کالری سوزترین ورزش ها برای کاهش وزن آشنا شوید.

 

کالری سوزترین ورزش ها را بشناسید

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد دست به ورزش کردن می زنند کم کردن وزن و خلاص شدن از شر چربی های اضافی می باشد. درست است که بهترین ورزش برای کم کردن وزن دویدن می باشد اما اگر قرار باشد ما هر شب از همین ورزش استفاده کنیم، به سرعت برایمان تکرای می شود. 


:: برچسب‌ها: ورزش ، دماوند ,



بازدید : 35
نویسنده : علی

 فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران گفت: هم اکنون تعامل خوبی میان دلاوران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در استان کرمانشاه وجود دارد.

نشست تعامل و هم افزایی بیشتر نیروهای مسلح غرب کشور، با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش هدف از نشست تعامل و هم افزایی بیشتر نیروهای مسلح غرب کشور، که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار می گردید را تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح منطقه غرب کشور دانست که با تأسی از رهنمودهای فرمانده معظم و معزز کل قوا صورت گرفته است و اراده سلسله مراتب فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه مبنی بر اینکه این تعاملات و هم افزایی ها تا پایین ترین رده شکل بگیرد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز در این همایش هماهنگی بیشتر نیروهای نظامی را در غرب کشور مهم دانست و افزود: هم اکنون تعامل خوبی میان دلاوران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در استان کرمانشاه وجود دارد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



برترین جاى بهشت کجاست؟
نوشته شده در یک شنبه 27 خرداد 1397
بازدید : 53
نویسنده : علی
 
,دالان بهشت,بهشت و جهنم

.............

 

سوره کهف، آیه 107: « إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ کانَتْ لَهُمْ جَنَّاتُ الْفِرْدَوْسِ نُزُلًا»؛ [کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده اند منزلشان جنات فردوس است.

 

 به کلمه «فردوس» هم ضمیر مذکر برمى ‌گردد و هم مؤنث و به طورى که گفته شده کلمه ‌اى رومى به معناى «بستان» است و بعضى هم گفته ‌اند کلمه ‌اى است سریانى به معناى تاکستان و اصل آن «فرداس» بوده، و بعضى دیگر گفته‌ اند کلمه ‌اى سریانى و به معناى باغ انگور است. و برخی آن را کلمه ‌اى حبشى و عده ای نیز عربى می دانند و به معناى باغ پر درختى است که بیشتر درختانش انگور باشد. بعضى خواسته‌ اند از اینکه‌ «جَنَّاتُ الْفِرْدَوْسِ» را «نزل» خوانده - آن چنان که در آیه 102 همین سوره، جهنم را براى کافران نزل خوانده - استفاده کنند که در ماوراى بهشت و دوزخ، ثواب و عقاب دیگرى است که به وصف در نمى ‌آید. 


:: برچسب‌ها: بهشت ، دماوند ,



بازدید : 134
نویسنده : علی

ارشد ارتش در استان گلستان و مازندران گفت : تمام قد از ساخت پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدا گرگان، حمایت می کنم چرا که گنجینه دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود .

به گزارش رابط عمومی ارتش ، امیر مهدی معمار باشی ارشد ارتش در استان گلستان و مازندران در خصوص موضوع ساخت پارک موزه دفاع مقدس و همچنین واکنش فرماندار جدید گرگان مبنی بر متوقف سازی این پروژه در این منطقه از استان، عنوان کرد: حتما لشکر 30 پیاده گرگان از ساخت پارک موزه دفاع مقدس حمایت خواهد کرد.

امیر معمار باشی افزود: هزینه انجام شده برای پارک موزه دفاع مقدس، میلیاردی بوده است و اگر بنا بود چنین اتفاقی روی ندهد چرا از همان اول برای این مکان سرمایه گذاری و هزینه شده است و تا بحال کارهای عمرانی زیادی آنجا انجام شده است. این مکان با وجود پیکر پاک 8 شهید گمنام، می تواند به عنوان یک قطب گردشگری و معنوی در استان باشد


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



واقعیت هایی درباره عقرب ها
نوشته شده در جمعه 25 خرداد 1397
بازدید : 51
نویسنده : علی

 

آشنایی با عقرب ها, شناخت عقرب ها

مرگبارترین گونه های عقرب ها (با قوی ترین سم) عقرب های با اندازه متوسط اند

 

عقرب از بستگان نزدیک عنکبوت ها است و به گروهی از جانوران نام عنکبوتیان تعلق دارد.

 

عقرب از بستگان نزدیک عنکبوت ها است و به گروهی از جانوران نام عنکبوتیان تعلق دارد. عقرب ها را می توان در سرتاسر سیاره به جز قطب جنوب، گرینلند، نیوزیلند و جزایر کوچک خاصی پیدا کرد. بیشتر گونه های عقرب در آب و هوای گرم زندگی می کنند. تعداد کمی از گونه ها در آب و هوای سرد نیز یافت می شوند. عقرب ها موجوداتی بسیار قدیمی هستند. براساس اطلاعات فسیلی، عقرب ها از 430 میلیون سال قبل بر روی زمین وجود داشته اند. عقرب های امروزی و ماقبل تاریخ شبیه یکدیگرند. البته عقرب های امروزی نصف عقرب های باستانی اند.


:: برچسب‌ها: عقرب ، دماوند ,



بازدید : 116
نویسنده : علی
 
سردار شکارچی

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نسبت به تصمیم تحریک‌آمیز دولت کانادا که برگرفته از سیاست‌های صهیونیسم بین‌الملل است، در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی هشدار داد.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 52
نویسنده : علی
برنامه بازیابی اطلاعات پاک شده, نحوه بازیابی اطلاعات پاک شده

بهترین راه برای بازیابی اطلاعات یک فایل از روی هارد دیسک خاموش کردن کامپیوتر است

 

اگر می‌خواهید فایل حذف شده صحیح و سالم بازیابی شود بهتر است عملیات بازیابی را بلافاصله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از حذف آن آغاز کنید.

گاهی در پی حمله بدافزارها، با نصب ناقص برخی از نرم‌افزارها و گاهی حتی بدون دلیل موجه ویندوز به اصطلاح بالا نمی‌آید. در چنین شرایطی تکلیف اطلاعات خصوصی روی هارددیسک چیست؟


:: برچسب‌ها: اطلاعات ، دماوند ,



بازدید : 32
نویسنده : علی
 
حسن شاه‌صفی

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

در این بازدید یک روزه فرمانده نیروی هوایی، چند طرح عمرانی شامل مهمانسرا ها، هتل اقامتی  و سالن غذا خوری سنتی  مورد بهره برداری قرار گرفت.

دیدار با خانواده های شهدا و عیادت از بیماران صعب العلاج  و رسیدگی به مشکلات کارکنان و خانواده ها از دیگر برنامه فامیر شاه صفی در بازدید از پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز بود.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در چهار شنبه 23 خرداد 1397
بازدید : 202
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



غار درفک، یکی از جاذبه های گردشگری گیلان
نوشته شده در چهار شنبه 23 خرداد 1397
بازدید : 62
نویسنده : علی
غار درفک, غار درفک گیلان,تصاویر غار درفکغار درفک گیلان

 

آشنایی با غار درفک گیلان
زیبایی های استان گیلان بر کسی پوشیده نیست. تعداد زیادی از مردم ایران، وقتی اسم تعطیلات به گوششان می خورد، به یکباره حال و هوای سفر به گیلان به سرشان می زند و برای نیل به این مقصود دل به جاده می سپارند. طبیعت این استان بکر و بسیار متنوع است. در گیلان سواحل زیبایی وجود دارد که می توانید در آن ها استراحت کنید و آفتاب بگیرید. جنگل های انبوهی وجود دارد که می توانید در آن ها بساط کنید و خاطراتی خوش برای خود رقم بزنید. در اینجا کوهستان های مرتفع، دشت های خرم، رودخانه های خروشان، آبشارهای بلند و غارهای عجیب و غریب هم جای خوش کرده اند. امروز قصد داریم با یکی از این غارهای شگفت انگیز و عجیب و غریب آشنا شویم.


:: برچسب‌ها: درفک ، دماوند ,



انتقال سریع فایل‌ها بدون نیاز به اینترنت
نوشته شده در چهار شنبه 23 خرداد 1397
بازدید : 60
نویسنده : علی
انتقال سریع فایل ها به ftp, Wi-Fi Direct چیست

انتقال سریع فایل ها 

 

اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید ممکن است در منوی به‌اشتراک‌گذاری یا زمانی که به شبکه وای‌فای متصل هستید در بخش WiFi گزینه‌ای به نام Wi-Fi Direct را در بالای صفحه دیده باشید. Wi-Fi Direct استاندارد وای‌فای است که به دستگاه شما اجازه می‌دهد به سایر دستگاه‌ها متصل شده و بدون نیاز به اینترنت یا یک مودم بی‌سیم اطلاعات را میان سایر دستگاه‌ها به اشتراک‌ قرار دهد.


:: برچسب‌ها: اینترنت ، دماوند ,



بازدید : 37
نویسنده : علی

 

 

امیر موسوی
.امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه هیأتی از کارشناسان نظامی از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن عیادت از جانبازان بستری شده در این آسایشگاه، از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان قرار گرفت و برای بهبود وضعیت آسایشگاه جانبازان دستورات لازم را به هیأت همراه صادر کرد.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



میزان فطریه و کفاره سال 97 چقدر است؟
نوشته شده در دو شنبه 21 خرداد 1397
بازدید : 55
نویسنده : علی

میزان فطریه 97,کفاره روزه,مبلغ کفاره روزهمیزان فطریه و کفاره 97
میزان فطریه از سوی دفتر آیت الله مکارم شیرازی اعلام شد که بر اساس آن، حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر بر مبنای قوت غالب گندم در تهران هشت هزار تومان است.

میزان مبلغ فطریه و کفاره ماه رمضان از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی:

از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان مشخص و به کلیه دفاتر ایشان در سراسر کشور اعلام شد.

بر این اساس، زکات فطریه امسال برای هر نفر بر مبنای قوت غالب گندم در تهران مبلغ هشت هزار تومان (۸،۰۰۰ تومان) و سایر شهر‌ها مبلغ هفت هزار تومان (۷،۰۰۰ تومان) و بر اساس قوت غالب برنج، مبلغ بیست هزار تومان (۲۰،۰۰۰ تومان) اعلام شده است. (توجه داشته باشید طبق نظر معظم له در پرداخت زکات فطره افراد مخیرند بین پرداخت بر اساس گندم یا برنج ایرانی و یا برنج خارجی، در واقع با پرداخت هر یک از این سه بری الذمه خواهند شد ان شاء الله. در ضمن در شهر‌هایی که بتوان سه کیلو گندم یا سه کیلو برنج را با مبلغی کمتر از مبلغ اعلامی خریداری نمود کافی است همان مبلغ را بپردازند.)


:: برچسب‌ها: فطریه ، دماوند ,



زیردریایی ایرانی به ناوگان جنوب الحاق می‌شود
نوشته شده در دو شنبه 21 خرداد 1397
بازدید : 148
نویسنده : علی

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به احیای ناوشکن دماوند تا پایان امسال گفت: یک فروند زیردریایی تمام ایرانی ساخت متخصصان توانمند کشورمان در کلاس متوسط به ناوگان جنوب نیروی دریایی الحاق می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ دریادار حسین خانزادی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران در بندر انزلی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه برای ناوشکن دماوند از همان روزهای آغازین، کار احیای این ناوشکن آغاز و بر اساس وعده داده شده، تا پایان سال جاری ناوشکن دماوند با وضعیتی بهتر و پیشرفته‌تر از گذشته با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر برای انجام عملیات در خزر، به ناوگان شمال اضافه می‌شود .


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



چطور در واتس‌‌اپ استوری بگذاریم؟
نوشته شده در دو شنبه 21 خرداد 1397
بازدید : 52
نویسنده : علی
آموزش واتس آپ, روش کار با واتس آپ

انتشار استوری در واتس‌اپ

 

با قابلیت Status می‌توان به انتشار استوری در واتس‌اپ پرداخت. در ادامه این مطلب نحوه کار با قابلیت استاتوس در این پیام رسان را به شما آموزش می‌دهیم.

 

کاربران واتس‌‌اپ اکنون می‌توانند پست‌هایی را با محدودیت زمانی در استاتوس‌هایشان منتشر کنند. در این پست‌ها می‌توان از تصویر و یا ویدیو همراه با یک متن استفاده کرد و آن‌ها را برای مدت 24 ساعت با مخاطبین خود در واتس‌اپ به اشتراک گذاشت. 

 


:: برچسب‌ها: واتس‌‌اپ ، استوری ، دماوند ,



بازدید : 129
نویسنده : علی

 

 مراسم تجدید میثاق فرمانده و جمعی از کارکنان قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ علیرضا‌ صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی،حجت الاسلام محمد باقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر الهامی جانشین قرارگاه پدافندهوایی و جمعی دیگر از فرماندهان این قرارگاه حضور داشتند.


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



نکاتی برای حفظ سلامتی در سفرهای تابستانی
نوشته شده در دو شنبه 21 خرداد 1397
بازدید : 53
نویسنده : علی
بیماران دیابتی در سفر, وسایل مورد نیاز سفر

اگر خواب‌آلوده هستید، خودروی خود را در محل مناسبی نگه دارید و استراحت کنید

 

با نزدیک شدن فصل تابستان، دور جدیدی از سفرها هم در کشور آغاز می‌شود، اما باید توجه کرد که گرمای هوا در این فصل می‌تواند مشکلاتی را برای سلامتی مسافران بویژه بیماران به دنبال داشته باشد. بنابراین بهتر است چند نکته ساده بهداشتی را رعایت کنیم تا خاطرات شادی را از سفر برای خود و عزیزانمان بسازیم.


:: برچسب‌ها: مسافرت ، دماوند ,



بازدید : 38
نویسنده : علی
عباس محمد حسنی

 

 حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: فقدان از دست دادن عالم فرهیخته، عضو دیرین شورای انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی(سمت) موجب تاسف و تالم گردید.خدمات شایسته وموثر آن مبارز نستوه در جریان پیروزی انقلاب  وپس از آن در تبعیت از اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و دفاع از آرمانهای اسلام عزیز در برهه های حساس واز سویی تلاش خالصانه در جهت تربیت چهره های علمی وفرهنگی در سنگر دانشگاه و حوزه و ترویج فرهنگ اسلامی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران قابل تقدیر و درس آموز است. در این روزهای پرخیر وبرکت ماه مبارک رمضان از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه خداوندی وبرای بازماندگان اجز جزیل مسئلت می نمایم.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رهبرم ......
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 247
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: رهبری ، دماوند ,



خوشا بحال زوارت ......
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 94
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: امام رضا ، دماوند ,



رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار ۹۷» برگزار شد
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 35
نویسنده : علی

 

 

دانشگاه دافوس

رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد.

امیر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار داشت: این رزمایش مشترک به مدت ۵ روز و با هدف ارتقای سطح آمادگی رزمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با ترتیب و توالی اعمال فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمطراز برگزار شده است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 39
نویسنده : علی
نمایش سایت های مضر, وب سایت های آلوده به بدافزار

امنیت مرورگرهای اینترنت

 

گوگل تصمیم گرفته تا تغییراتی را در نحوه نمایش سایت های مضر و وب سایت های آلوده به بدافزار ایجاد کند، اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم نسبت به امنیت مرورگرهای اینترنتی به طور کلی مطمئن شویم؟

 

شرکت پرآوازه گوگل قصد دارد وب سایت هایی را که از نظر امنیت در جایگاه پایینی قرار دارند، بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار دهد. در حال حاضر سایت هایی که از امنیت بالایی برخوردار هستند، در کنار اسم شان یک واژه Secure به رنگ سبز رنگ قرار می گیرد، اما بر اساس استراتژی جدید گوگل، بنا بر این است وب سایت های دارای امنیت پایین با عبارت Not Secure به رنگ قرمز رنگ مشخص شوند؛ به این ترتیب مدیران سایت های مختلف سعی می کنند تا امنیت سایت خود را بالا برده و به این ترتیب، واژه Not Secure را به Secure تغییر دهند.

 


:: برچسب‌ها: امنیت، مرورگرهای اینترنت ، دماوند ,



مواد غذایی چربی سوز برای لاغری آسان و موثر!!
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 35
نویسنده : علی
مواد غذایی مفید برای سوزاندن چربی

خوردن چربی سوز یکی از روش ها برای لاغری و تناسب اندام است

 

مواد غذایی چربی سوز را بشناسید

 این روزها لاغری، دغدغه بیشتر خانم ها و آقایان است و برای لاغر شدن تقریبا هر روشی را امتحان می کنند حتی راه های سخت! نکته اول اینکه برای لاغر شدن باید صبحانه کامل را درست سر ساعت مشخص بخورید اما شام نخوردن باعث خواب راحت می شود.

 اگر سیر و بی اشتها هستید خودتان را به خوردن غذا مجبور نکنید. مصرف مواد غذایی سنگین و چرب، روند هضم غذا را به تاخیر می اندازد. به این ترتیب بدن برای مدت بیشتری پر از کالری باقی می ماند و نیازی به کالری و انرژی جدید نخواهد داشت.

البته برای لاغر بودن نیازی به خوردن صبحانه سنگین و پرکالری مانند ساندویچ گردو و پنیر نیست. در ضمن می توانید در طول روز، یک میان وعده مانند میوه، ماست یا بسته های بیسکویت میل کنید. این مطلب به ما می آموزد که چگونه با اضافه کردن یک سری از مواد به رژیم غذایی به راحتی کاهش وزن را تجربه کنیم.

  


:: برچسب‌ها: لاغری ، دماوند ,



بازدید : 42
نویسنده : علی
امیر صباحی فرد

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش در حاشیه راهپیمائی روز جهانی قدس و در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند راهپیمائی امسال روز جهانی قدس بهتر از سال‌های گذشته خواهد بود و ملت ایران فرمان ایشان را روی چشم گذاشته و مانند همیشه وارد میدان شدند. ما سربازان رهبرمعظم انقلاب بوده و همواره منتظر فرامین فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



قدس.....
نوشته شده در جمعه 18 خرداد 1397
بازدید : 67
نویسنده : علی


:: برچسب‌ها: قدس ، دماوند ,



بازدید : 39
نویسنده : علی

 

احمدرضا پوردستان

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پیش از ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در ورامین با اشاره به برگزاری بیست و نهمین سال روز ارتحال امام(ره) گفت: امام(ره) بزرگ مردی است، که در حالی که شرق و غرب گمان می کردند، پایان دوران دین مداری رسیده است، انقلاب اسلامی را با مبانی دینی پایه گذاری کرد و به ثمر رساند، انقلاب اسلامی بنیان های فکری کاپیتالیسم، فئودالیسم، کمونیسم و تمامی ایسم های دیگر را فرو ریخت.

 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



بازدید : 46
نویسنده : علی
روستای پاده,مکانهای دیدنی روستای پاده,عکس های روستای پادهروستای پاده در استان سمنان قرار دارد

 

آشنایی با روستای پاده
روستای پاده در استان سمنان قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته در گذر از جاده ابریشم قرار داشت و همین امر باعث شده بود از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این شهر کاروانسرا و قلعه تاسیس شد و پس از آن نیز بنای امام زاده، تکیه و چندین آب انبار در آن ساخته شد.

ایران کشوری است که بیشتر سرزمین هایش کویری است و پاده می تواند نمونه باشکوهی از تاریخ زندگی در دل کویر باشد. آنچه سفر به روستای پاده را از بقیه جاذبه‌ های گردشگری منطقه متمایز می ‌کند، وجود تونل‌ های بزرگ نمک در این منطقه است. برای آشنایی و سفر به این مکان شگفت انگیز با ما همراه شوید.

 


:: برچسب‌ها: پاده , دماوند ,



بازدید : 39
نویسنده : علی
 
امیر حیدری

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همگی آمده‌ایم شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار سر دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر از بین رفتن اسراییل در ٢٥ سال آینده گفت: ما فرمایشات رهبر انقلاب را در نیروی زمینی ارتش به صورت یک روز شمار در آورده‌ایم و اعتقاد داریم هر روز که می گذرد یک روز از از عمر اسراییل کم می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: انشا الله با پای کار آمدن همه ملت مسلمان و اقتداری که دنیای اسلام بدست آورده است، رژیم صهیونیستی کمتر از ٢٥ سال آینده از بین خواهد رفت.

حیدری با بیان اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، گفت: کمک‌های ما به آنها مادی و معنوی بوده است و ما همواره آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



معروف ترین برندهای عینک آفتابی مردانه
نوشته شده در پنج شنبه 17 خرداد 1397
بازدید : 165
نویسنده : علی
 

1. H&M

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عینک تان را در جاهای مختلف جا می گذارید یا گم می کنید، باید به دنبال عینکی باکیفیت اما ارزان باشید. برای این منظور ما عینک های آفتابی برند H&M را به شما پیشنهاد می دهیم. این برند عینک های متنوع و زیبایی را دارد که می توانید با توجه به سلیقه تان بهترین را انتخاب کنید. عینک های اچ اند ام با قیمت هایی مقرون به صرفه، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

 

معرفی برندهای عینک آفتابی, برندهای عینک آفتابی

عینک های برند اچ اند ام تنوع و زیبایی دارد و قیمت هایی مقرون به صرفه دارد

 


:: برچسب‌ها: عینک ، دماوند ,



با جاذبه های گردشگری سنگاپور آشنا شوید
نوشته شده در چهار شنبه 16 خرداد 1397
بازدید : 174
نویسنده : علی


1. آسمانخراش رویایی
خلیج «مارینا بی سندز» یک مجموعه عظیم از هتل، مراکز خرید به همراه برندهای لوکس و همچنین کانال آبی است که در طول آن جاری است. موزه علم هنر و آسمانخراش «اسکای پارک» مکان مناسبی برای دیدن تمام شهر است. استخر مجموعه تنها برای مهمانان هتل قابل استفاده است اما شما می توانید از سایر امکانات این مجموعه استفاده کنید. این مجموعه شاید بیش از هر جای دیگری نفوذ ثروت را در سنگاپور به شما نشان دهد؛ مجموعه ای با استانداردهای بین المللی در جنوب شرق آسیا.

 مکانهای تفریحی سنگاپور

خلیج «مارینا بی سندز» یک مجموعه عظیم از هتل، مراکز خرید به همراه برندهای لوکس و کانال آبی است

  


:: برچسب‌ها: سنگاپور ، دماوند ,



آشنایی با جلوه های دانش علی علیه السلام
نوشته شده در چهار شنبه 16 خرداد 1397
بازدید : 31
نویسنده : علی
علم حضرت علی ع,دانش حضرت علی ع,گستره علم علی علیه السلام علی علیه السلام بنیانگذار علم نحو می باشد

 

جلوه های دانش علی علیه السلام
در این جا سخن از دانش علی علیه السلام است. دانش انسانی برگزیده، انسانی که هیچ بیان و قلمی را یارای توصیف او نیست; زیرا او برتر از هر اندیشه و فکر و والاتر از جوهر کلام است و اندازه علم او را تنها خدا و رسولش می داند.

 

پیامبراکرم صلی الله علیه و آله فرمود: خداوند آن قدر از فهم و دانش به او (علی علیه السلام) عطا فرمود که اگر فهم و دانش او (علی علیه السلام) را بین زمینیان تقسیم کنند، همه را در برخواهد گرفت (و همه دانا می شوند). (1) سخن گفتن از جلوه های دانش آن حضرت به منزله آب دریا را در کاسه کردن است

 

:: برچسب‌ها: حضرت علی ، دماوند ,



بازدید : 26
نویسنده : علی

 

راهپیمایی نمازگزاران جمعه مشهد در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت ‌المقدس

 

 ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، بیانیه‌ ای صادر و اعلام کرد: روز قدس نشان دهنده صف آرایی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است.

متن بیانیه بدین شرح است؛

«روز قدس روز همبستگی ، وحدت و همدلی ملت های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه های شوم وخبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



رژیم غذایی مزاج گرم و تر در هوای گرم
نوشته شده در سه شنبه 15 خرداد 1397
بازدید : 59
نویسنده : علی

 

 
غذاهای مفید برای مزاج گرم و تر, مزاج گرم و تر

خوراکی‌های مناسب برای مزاج گرم و‌تر

 

طب سنتی با تقسیم بندی مزاج افراد به ۴ دسته سرد و تر، سرد و خشک، گرم و‌تر و گرم و خشک توصیه‌ها و پرهیزات خاصی را برای هر کدام از این مزاج‌ها دارد که افراد با رعایت آن می‌توانند زندگی بهتر و به اصطلاح سبک تری داشته باشند.

در این مطلب به رژیم غذایی مزاج گرم وتر در تابستان می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

معرفی مزاج گرم وتر

مزاج دموی (خون) ماهیت هوا دارد و گرم و‌تر است.

مزاج دموی‌ها گرم و‌تر است و تعادل آن به ترکیبات شیمیایی موجود در خون مربوط می‌شود.

افراد با این مزاج پوست مرطوب با منافذ باز دارند و پرمو و پراشتها هستند.


:: برچسب‌ها: رژیم غذایی ، دماوند ,



نوشته شده در سه شنبه 15 خرداد 1397
بازدید : 47
نویسنده : علی

اخبار,اخبار تکنولوژی,فیس بوک

گزارشی جدید نشان می دهد فیس بوک اطلاعات کاربران خود را بدون رضایت آنها در اختیار حداقل ۶۰ تولید کننده تبلت و موبایل از جمله اپل و سامسونگ قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از ماشابل، در سال ۲۰۱۵ میلادی فیس بوک اجازه دسترسی برنامه نویسان اپلیکیشنهای طرف سوم به اطلاعات کاربران فیس بوک مسدود کرد. اما طبق تحقیقی جدید نشان می دهد تولید کنندگان موبایل تبلت به این اطلاعات دسترسی داشته اند.

 

نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرده این شبکه اجتماعی با حداقل ۶۰ تولید کننده  قرارداد اشتراک گذاری اطلاعات داشته است. برخی ازاین شرکت ها عبارتند از اپل، آمازون، بلک بری و سامسونگ. این درحالی است که قرارداد با برخی از این شرکت ها همچنان ادامه دارد.


:: برچسب‌ها: فیسبوک ، دماوند ,



زیردریایی غدیر
نوشته شده در سه شنبه 15 خرداد 1397
بازدید : 57
نویسنده : علی

 تا پیش از انقلاب اسلامی، هیچ گونه شناور زیر سطحی(زیر دریایی) در سازمان رزم نیروی دریایی ارتش وجود نداشت. اما پس از جنگ تحمیلی با خرید سه فروند زیر دریایی کیلو کلاس از روسیه، نیروی دریایی ارتش از شناورهای زیر سطحی نیز برخوردار شد.

درسال‌های بعد و با توجه به نیاز نیروی دریایی ارتش به نوع دیگری از زیر دریایی‌ها، متخصصان صنایع دفاعی کشورمان به حوزه ساخت شناورهای زیر سطحی ورود کرده و موفق به طراحی و ساخت زیر دریایی غدیر شدند.

زیر دریایی غدیر از قابلیت ناوبری در آب های کم عمق برخوردار و به سیستم نوین پرتاب اژدر و شلیک موشک به طور همزمان و با دقت بالا در هدف گیری مجهز است.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



نکاتی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس
نوشته شده در دو شنبه 14 خرداد 1397
بازدید : 53
نویسنده : علی

 

نکاتی برای داشتن محیط کاری مناسب, نکته هایی برای داشتن محیط کاری مثبت

خوش قول باشید و سر وقت در جلسات حاضر شوید

 

با توجه به این که افراد زمان طولانی را هر روز در محیط کاری خود سپری می کنند بنابراین لازم است که فضای کاری، سالم و رضایت بخش باشد. به این بهانه ما به شما 20 نکته کلیدی که باعث می شود بتوانید محیط کاری خود را به فضایی امن و بدون استرس تبدیل کنید را معرفی می نماییم.

 

20 نکته کلیدی برای داشتن محیط کاری مثبت و بدون استرس

اشتباه نکنید، اینجا حرفی از تملق از آقا یا خانم رئیس و یا بدگویی از دیگران نیست. این اعمال منفی در دراز مدت برعکس عمل کرده و باعث می شوند در میان همکاران به فردی منفور تبدیل شوید. چه رئیس هستید و چه کارمند، با رعایت این نکات، علاوه بر اینکه موقعیت فعلی خود را به یک موقعیت تثبیت شده تبدیل کرده اید، فردی موثر، با لیاقت و دوست داشتنی شناخته می شوید. 


:: برچسب‌ها: استرس ، دماوند ,